تقلید صدای میمون وتوهین نژادپرستانه به دمبله در برنابئو

تقلید صدای میمون وتوهین نژادپرستانه به دمبله در برنابئو

سایت رسمی فوتبالی – طبق گزارش منتشره در ایی.اس.پی.ان عثمان دمبله بازیکن جوان و فرانسوی بارسلونا در جریان دیدار اخیر ال کلاسیکو، مورد توهین های نژادپرستانه بخشی از هواداران حاضر در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو قرار گرفت.

چهارشنبه شب دو تیم بارسلونا و رئال مادرید در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مقابل هم قرار گرفتند. دراین بازی بارسلونا موفق شد تابا اقتدار و با نتیجه 3-0 میزبانش را شکست داده و به بازی فینال صعود کند و در بازی فینال ورزشگاه بنیتو ویامارین به مصاف والنسیا خواهد رفت.

ایی.اس.پی.ان حالا در گزارشی یادآوری کرده که در جریان بازی چهارشنبه شب تعدادی از هواداران تیم مادریدی، هرزمان که عثمان دمبله پابه توپ می شد، با تقلید صدای میمون، به او اهانت می کردند.

ژائو کاستلو برانکو، خبرنگار ایی.اس.پی.ان که در ورزشگاه برنابئو حضور داشت در گزارش خود به این نکته اشاره کرده که اکثر توهین های نژادپرستانه به دمبله در نیمه اول این بازی اتفاق افتاد و در نیمه دوم بازی، دمبله دو پاس گل به هم تیمی هایش داد و نقش پررنگی در صعود تیمش به بازی فینال جام حذفی اسپانیا ایفا کرد. بدین ترتیب و با این پیروزی بارسلونا به دنبال آن خواهد بود تا برای پنجمین بار متوالی قهرمان جام حذفی اسپانیا باشد.


دمبله در مقابل این توهین های نژادپرستانه واکنش خاصی نشان نداد و حتی با پایان یافتن مسابقه هم تنها چند تصویر از بازی ال کلاسیکو در شبکه های رسمی، منتشر کرده و هیچ کامنت و پیغامی زیر این عکسها ننوشته که تائید کننده این رفتار زشت هواداران باشد.

6363