پیش بازی سپیدرود - استقلال خوزستان؛ نبرد قعرجدولی های بدون سرمربی!

پیش بازی سپیدرود - استقلال خوزستان؛  نبرد قعرجدولی های بدون سرمربی!

وب سایت رسمی فوتبالی- در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران، دو سپیدرود رشت و استقلال خوزستان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش فوتبالی، دو تیم پانزدهم و شانزدهم جدول رده بندی لیگ برتر در هفته بیستم مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت. دو تیمی که وضعیت بغرنجی در لیگ هجدهم دارند و از کاندیدهای اصلی سقوط در انتهای فصل به حساب می آیند.

سپیدرود با استعفای سرمربی خود علی کریمی شرایط بحرانی را تجربه می کند و باید دید سرنوشت این تیم در انتهای فصل به چه گونه ای رقم خواهد خورد. این تیم در 5 بازی اخیر خود سه شکست و دو تساوی را به دست آورده و با 12 امتیاز از 19 بازی در رده پانزدهم جدول لیگ هجدهم قرار دارد. سپیدرود اگر می خواهد در آخر فصل یکی از تیم های سقوط کننده به لیگ یک نباشد باید هر سه امتیاز دیدار خانگی برابر استقلال خوزستان را به دست آورد.

در سوی دیگر میدان تیم، استقلال خوزستان قرار دارد. این تیم نیز همانند سپیدرود شرایط بدی را در مسابقات لیگ برتر تجربه می کند و به تازگی کریم بوستانی از هدایت این تیم استعفا داده است. استقلال خوزستان با کسر شش امتیاز، در قعر جدول رده بندی رقابت های لیگ هجدهم قرار دارد و کاندید شماره یک سقوط به دسته اول به حساب می آید. این تیم با 7 امتیاز از 19 بازی باید به مصاف سپیدرود رشت برود. دیداری شش امتیازی که می تواند در بقای هر کدام از این دو تیم بسیار مهم باشد.

چهره ویژه: کوروش ملکی گلر سپیدرود یکی از دروازه بانان خوب لیگ است. او می تواند نجات دهنده تیمش باشد و بقای تیم رشتی را در لیگ برتر ضمانت کند، اگر کمی هم مهاجمان سپیدرود به خودشان بیایند و جور تیم را بر دوش بکشند!

هفته بیستم لیگ برتر ایران 

سپیدرود رشت - استقلال خوزستان

رشت، ورزشگاه سردار جنگل

جمعه 10 اسفند 1397 ساعت 16:00

داوران: محمدحسین زاهدی فر-رحیم شاهین-یوسف مغروری-علی اکبر عظیم پور/ناظر: محمدعلی فروغی

رتبه دو تیم: سپیدرود با 19 بازی و 12 امتیاز در رده پانزدهم و استقلال خوزستان با 7 امتیاز از 19 بازی در رده شانزدهم قرار دارند.

بازی پیشین: پدیده 2 - سپیدرود صفر ؛ استقلال خوزستان یک - نفت آبادان یک

2526