مصدومیت قوزک پای رونالدو درآستانه جدال حساس با ناپولی

مصدومیت قوزک پای رونالدو درآستانه جدال حساس با ناپولی

سایت رسمی فوتبالی- طبق اعلام باشگاه یوونتوس کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی این باشگاه از ناحیه قوزک پا مصدوم شده و به زودی تستهای پزشکی دقیق تری را روی قوزک پایش انجام خواهد داد تا  شدت این مصدومیت مشخص شود.

قوزک پای رونالدو در شرایطی مصدوم شده که یوونتوس یکشنبه هفته آینده دیدار حساس و سرنوشت سازی مقابل ناپولی خواهد داشت. باشگاه یوونتوس بعد ازاتمام جلسه تمرینی روز چهارشنبه اش با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که داگلاس کاستا و کریستیانو رونالدو با سایر بازیکنان این تیم تمرین نکرده و به تنهایی تمریناتشان را دنبال کردند.

قرار براین است که تا ساعاتی دیگر (وشاید صبح روز پنجشنبه) تست های دقیق تری روی قوزک پای چپ کریستیانو رونالدو انجام شود تا شدت مصدومیت او تعیین گردد. این مصدومیت در بازی یوونتوس مقابل بولونیا رخ داد و مشخص نیست که آیا مانع از حضور کریس در بازی با ناپولی خواهد شد یا خیر.


امره جان و میرالم پیانیچ به تمرینات گروهی بینکونری بازگشتند و سامی خدیرا بعد از انجام عمل جراحی روی قلبش همچنان از میادین ورزشی به دور است.

یوونتوس که در بازی رفت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 0-2 در ورزشگاه واندا متروپولیتانو مغلوب اتلتیکومادرید شده بود، باید در روز 12 ماه مارس در تورین از تیم مادریدی استقبال کند و برای صعود به مرحله یک چهارم پایانی بجنگد. 

  


6363