مورینیو: عادتم فتح هرساله جام قهرمانی است؛ فقط دراین 18 ماه این ریتم متوقف شد

مورینیو: عادتم فتح هرساله جام قهرمانی است؛ فقط دراین 18 ماه این ریتم متوقف شد

سایت رسمی فوتبالی- ژوزه مورینیو سرمربی سرشناس پرتغالی که از زمان برکناری اش از نیمکت مربیگری منچستریونایتد (درماه دسامبر سال 2018) هنوز بیکار است، در صحبت هایی اعلام کرده که انگیزه هایش برای بازگشت به دنیای مربیگری بیش از هرزمان دیگری است و مثل همان روز اول مملواز هیجان و انگیزه است.

آقای خاص در گفتگویی که امروز در روزنامه گاتزتادلوسپورت منتشر شد دراین رابطه گفت:« من همان مورینیوی همیشه هستم. عادت من از سال 2003 به بعد این است که هر سال به جام قهرمانی برسم و این ریتم قهرمانی من تنها در 18 ماه اخیر متوقف شد. از قهرمانی با یونایتد در لیگ اروپا، هنوز 18 سال نگذشته والان بیش از هرزمان دیگری انگیزه های فراوانی دارم تا به دنیای مربیگری برگردم.»

مورینیو ادامه داد:« در شرایط خوبی هستم و مثل روز اول کارم مملو ازانگیزه ام.» این سرمربی پرتغالی در طول عمر مربیگری اش 25 جام قهرمانی فتح کرده و در طول این سالها هدایت تیمهای بزرگی از جمله پورتو، چلسی، اینترمیلان، رئال مادرید و منچستریونایتد را برعهده داشته.

در ماه دسامبر سال 2018 میلادی بود که مورینیو به خاطر نتایج ضعیف منچستریونایتد و البته اختلافات او با برخی از بازیکنان تیم از سمتش برکنار شد. از آن زمان به بعد او به عنوان کارشناس فوتبالی با برخی شبکه های تلویزیونی به همکاری می پردازد؛ کاری که از آن لذت می برد.


مورینیو درمورد حضورش به عنوان کارشناس دربرنامه های فوتبالی گفت:« این هم دوره ای از زندگی من است که طی آن به آنالیز چیزهایی که می خوانم و می بینم می پردازم. الان اطرافم را نگاه می کنم، بررسی می کنم و از حضور در برنامه های تلویزیونی لذت می برم. در کمال آرامش هستم و درعین حال انگیزه های فراوانی برای بازگشت به دنیای مربیگری دارم.»

مورینیو سرنخی درمورد تیمهای مدنظرش برای بازگشت به دنیای فوتبال نداد و گفت:« به دنبال تیمی هستم که در آن هماهنگی ، تعهد و افرادی شاد باشند. » او با اشاره به رقابتهای این فصل لیگ قهرمانان اروپا به این نکته اشاره کرد که هنوز زود است که نام مدعیان قهرمانی را مطرح کرد و از مرحله یک چهارم پایانی به بعد می توان بهتر به اظهارنظر پرداخت:« ما هنوزدرمرحله یک هشتم پایانی هستیم و زود است بخواهیم درمورد مدعیان قهرمانی حرف بزنیم. از مرحله یک چهارم پایانی به بعد اوضاع متفاوت خواهد بود و هرتیم 12.5 % شانس قهرمانی خواهد داشت.»

آقای خاص ادامه داد:«یکی از دو تیم یوونتوس یا اتلتیتکو و همچنین بایرن یا لیورپول به زودی حذف خواهند شد ولی مطمئنم که درمرحله یک چهارم پایانی بازیهای خیلی خوب و برابری را خواهیم دید.»

مورینیو دو بار و درسالهای 2004(باپورتو) و 2010 (با اینترمیلان) قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده است.

6363