خشم اسپالتی از داور: چرا پنالتی؟ توپ به سینه خورد

خشم اسپالتی از داور: چرا پنالتی؟ توپ به سینه خورد

به گزارش "ورزش سه"، در جریان بازی دو تیم اینتر و فیورنتینا که دیروز به میزبانی فیورنتینا در رقابتهای سری آ برگزار شد، داور بازی در دقیقه ششم از هفت دقیقه وقت تلف‌شده اعلام شده برای بازی، تشخیص داد که دانیلو دی آمبروسیو در محوطه جریمه مرتکب خطای هند شده است. داور مسابقه بعد از پنج دقیقه بررسی صحنه با استفاده از سیستم VAR حکم به پنالتی داد تا فیورنتینا با گل کردن این پنالتی، نتیجه بازی را به تساوی کشانده و اینتر را از دستیابی به سه امتیاز محروم کند.

لوچانو اسپالتی، سرمربی اینتر، در پایان بازی از این تصمیم داور آنقدر عصبانی بود که در کنفرانس خبری بعد از بازی نمی‌توانست خشم خود را پنهان کند. با اینکه در صحنه‌ آهسته به نظر می‌رسید توپ به سینه دی آمبروسیو برخورد می‌کند اما داور که ابتدا هم حکم به پنالتی داده بود بعد از استفاده از VAR نظر قطعی خود را مبنی بر پنالتی بودن حرکت اعلام کرد.

اسپالتی در پایان بازی گفت:" خیلی روشن است. توپ به سینه برخورد کرد. هیچ بحثی در این نیست. هیچ شکی نیست. توپ به سینه خورد. ما خیلی روشن و واضح دیدیم. همه از کنار خط طولی زمین VAR را دیدند. همه دیدند. توپ به سینه خورد".

سرمربی اینتر در ادامه گفت:" در پنالتی اول، بازیکن حریف دستش را بالا آورد و راحت حرکت داد بدون اینکه کسی مزاحمش شده باشد. اما در پنالتی دوم کاملا مشخص بود که توپ به سینه برخورد کرده و نه به دست. اصلا توپ به دست اصابت نکرد. به هیچ وجه".

اسپالتی در ادامه گفت:" حالا حتما می‌گویند با این نتایج اسپالتی را اخراج می‌کنند و کس دیگری را به جایش می‌آورند. بله این نتایج تعیین‌کننده هستند و می‌توانند خیلی چیزها را مشخص کنند. این نتایج در مسیر حرکت ما به سمت اهداف‌مان، اهدافی که برای کل فصل ترسیم کرده‌ایم، تاثیر می‌گذارند".