پیش بازی استقلال - ذوب آهن / علیمنصور به تیم سابقش رسید

پیش بازی استقلال - ذوب آهن / علیمنصور به تیم سابقش رسید

وبسایت رسمی فوتبالی – علیرضا منصوریان چهره ویژه دیدار عصر روز یکشنبه استادیوم آزادی است.

به گزارش فوتبالی، بدون شک مهمترین اتفاق بازی امروز استقلال و ذوب آهن رویارویی علیمنصور با تیم سابقش است. منصوریان که بعد از بازی استقلال و ذوب آهن با تیم محبوبش خداحافظی کرد حالا در مقام سرمربی ذوب آهن باید روبروی آبی های تهران قرار بگیرد. او آمار خوبی جلوی استقلال دارد و در 4 بازی مقابل این تیم سه بار موفق به پیروزی شده. تنها دفعه ای که او از استقلال شکست خورده، مربوط به لیگ پانزدهم است که تیم پرویز مظلومی موفق شد نفت تهران را شکست دهد.

وضعیت خوب هر دو تیم: استقلال دو پیروزی در سه بازیش در نیم فصل دوم کسب کرده و ذوب آهن هم با دو پیروزی در پلی اف لیگ قهرمانان آماده این مسابقه شده است. نکته جالب اینکه شفر تا امروز موفق به بردن ذوب آهن در لیگ برتر نشده و امیدوار است این دفعه موفق به چنین کاری شود.

نتیجه هفته گذشته: استقلال با درخشش آیاندا پاتوسی 0-2 پارس جنوبی را شکست داد و آخرین بازی ذوب آهن در لیگ هم دیدار هفته شانزدهم مقابل نساجی بود که 16 بهمن برگزار شد و با تساوی بدون گل به پایان رسید

رویایی ویژه: تقابل مهدی رحمتی با علیمنصور یکی از مهمترین اتفاقات این بازی است. اگر خاطرتان باشد زمانی که منصوریان سرمربی استقلال بود رای به کنار گذاشتن رحمتی داد اما وقتی منصوریان از استقلال رفت، رحمتی دوباره به این تیم برگشت. رحمتی برای این بازی یک انگیزه دیگر هم دارد و آن اینکه دوست دارد برای اولین بار استقلال را در بازی مقابل تیمهای علیمنصور صاحب کلین شیت کند.

وضعیت در جدول: استقلال با 31 امتیاز در رده پنجم قرار دارد و ذوب آهن 14 امتیازی تیم چهاردهم جدول است و البته چند بازی عقب افتاده دارد.

استقلال تهران-ذوب آهن اصفهان:

یکشنبه 5 اسفند ساعت 18:30

ورزشگاه آزادی

تیم داوری:

 داور وسط: علیرضا فغانی کمک ها: علی اکبر نوری – ایوب غلام زاده 

1984