دفاع ساکی از سیمئونه: فوتبال سیمئونه، آنقدرها دوستانه نیست ولی او جانش را برای کارش می دهد

دفاع ساکی از سیمئونه: فوتبال سیمئونه، آنقدرها دوستانه نیست ولی او جانش را برای کارش می دهد

سایت رسمی فوتبالی- آریگو ساکی سرمربی صاحب نام و ایتالیایی دنیای فوتبال بعد از باخت حیرت آور یوونتوس مقابل اتلتیکومادرید در دور رفت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا در گفتگو با خبرنگاران شرکت کرد.

این بازی چهارشنبه شب درورزشگاه واندا متروپولیتانوی شهر مادرید برگزار و با برد 0-2 اتلتیکو به پایان رسید

او در جریان این گفتگو به تمجید از عملکرد دیگو سیمئونه روی نیمکت مربیگری اتلتیکومادرید پرداخت و گفت:« از باخت یوونتوس مقابل اتلتیکو حسابی تعجب کردم. من افرادی که زندگی شان را برای کارشان می دهند، تحسین می کنم. سیمئونه یکی از این افراد است. فوتبال تیم سیمئونه دوستانه و صلح آمیز نیست ولی او اشتیاق و هیجان و سخاوتمندی بالایی دارد. بازیکنانش قهرمان هستند. راستش را بخواهید من از باخت یووه حسابی حیرت زده شدم. آنها محافظه کارانه مقابل اتلتیکو بازی کردند. مثل کسی که قصد دارد پولهایش را ذخیره کند و به یک باره همه پولها را روی میز بریزد. ولی در فوتبال اروپا تیمی برنده است که بر توپ و میدان تسلط داشته باشد و فوتبالی تهاجمی را ارائه دهد.»


بدین ترتیب و با نتیجه ای که در بازی رفت رقم خورد، الگری و شاگردانش به سرکردگی کریستیانو رونالدو کار سختی خواهند داشت تا بتوانند در بازی برگشت ورق را برگردانده و به مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا صعود کنند.

6363