اختصاصی / منشا: امکانات پرسپولیس خیلی بیشتر از استقلال است

اختصاصی / منشا: امکانات پرسپولیس خیلی بیشتر از استقلال است

وب سایت رسمی فوتبالی- گادوین منشا از تفاوت امکانات میان استقلال و پرسپولیس صحبت می کند 

به گزارش فوتبالی، مهاجم جدید استقلال در گفت و گو با خبرنگار فوتبالی در خصوص شرایط تیمش پس از پیروزی برابر پارس جنوبی گفت: بازی خیلی خوبی بود و ما می توانستیم گل های بیشتری بزنیم اما آمادگی دروازه بان حریف به این تیم کمک کرد تا گل های بیشتری نخورند به هر حال این برد به بالا رفتن روحیه تیمی ما کمک کرد تا شرایط بهتری را کسب کنیم هر چند که در بازی با تراکتور هم مستحق شکست نبودیم.

منشا در ارتباط با عملکرد خود اظهار داشت: خوشبختانه کادر فنی و هواداران استقلال از عملکردم رضایت دارند اما من تلاش می کنم تا حتما بهتر از این باشم. هدفم این است که برای استقلال در زمین مفید بازی کنم حال فرقی نمی کند گل بزنم یا پاس گل بدهم. مهم این است که بتوانم به این تیم کمک کنم.

وی در خصوص تفاوت شرایط استقلال و پرسپولیس اعلام کرد: واقعا امکانات پرسپولیس خیلی بیشتر از استقلال بود و برای من سوال است که چرا به پرسپولیس می رسند اما به استقلال نمی رسند؟ به هر حال استقلال هم تیم بزرگ و پر طرفداری است و من فکر می کردم امکانات این تیم هم زیاد باشد اما متاسفانه ما حتی یک زمین تمرین خوب اختصاصی در اختیار نداریم. قطعا اگر امکانات و رسیدگی به استقلال هم مثل پرسپولیس باشد، شرایط این تیم خیلی بهتر از این هم خواهد شد.

مهاجم استقلال در خصوص بازی این تیم برابر ذوب آهن گفت: ذوب آهن تیم خوب و خطرناکی است و ما کار آسانی برابر آن ها نداریم اما قطعا تلاش می کنیم تا به بردهایمان ادامه دهیم و فاصله مان را با صدر جدول کم کنیم.

چیا فوادی- سایت فوتبالی

۲۵۲۶