استقلال خوزستان یک - نفت آبادان یک / دربی خوزستان بی برنده بود

استقلال خوزستان یک - نفت آبادان یک / دربی خوزستان بی برنده بود

وب سایت رسمی فوتبالی- دو تیم استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان پیکار خود را در ورزشگاه الغدیر اهواز با نتیجه یک بر یک مساوی به پایان دادند.

لیگ برتر فوتبال ایران

هفته نوزدهم

جمعه 3 اسفند 1397

ورزشگاه الغدیر اهواز ساعت 15:00

داور: رضا کرمانشاهی؛ کمک‌ها: محمدرسول ذورقی و محسن سلطانی؛ داور چهارم: رضا قیم/ کمک داوران خط: روح‌الله شریفی و عبدالنبی پورخلف؛ ناظر داوری: زاهد بحرینی.

 

کارت:

کارت زرد شهاب گردان دقیقه 2، جاناتان بالوتلی دقیقه 64  و سید محمد قریشی دقیقه 76 از صنعت نفت

میثم شاه‌مکوندزاده دقیقه 30 از استقلال خوزستان

ترکیب استقلال خوزستان: حسین پورحمیدی، سید ساسان شیرمردی، محمد شریفی، ایوب کلانتری، وحید نامداری (70- رامین داوودی) ، وحید حمدی‌نژاد، رضا درویشی (87- ناصر قلاوند) ، میثم کریمی، مجتبی رمضانی (82- فرید امیری) ، امیرحسین باقرپور و میثم شاه مکوند .

سرمربی: کریم بوستانی

ترکیب نفت آبادان: شهاب گردان، حسین ساکی (39- میلاد جهانی) ، سیروان قربانی، فرانکو وینیسیوس، مصطفی احمدی، مسلم مجدمی (81- سید فاخر تهامی) ، سید محمد قریشی، جعفر سلمانی، رضا جبیره (60- طالب ریکانی) ، وفا هخامنش و دوس رایس

سرمربی: پائولو سرجیو

گل:

گل اول نفت آبادان وفا هخامنش دقیقه 69:

 ارسال پای چپ زیبای میلاد جهانی از روی کرنر و ضربه سر وفا هخامنش، مدافع پیشتاخته صنعت نفت وارد دروازه استقلال خوزستان شد. 

گل اول استقلال خوزستان ایوب کلانتری دقیقه 78: 

پنالتی اعلام شده به سود استقلال خوزستان را ایوب کلانتری به سمت راست دروازه شوت زد و در حالی که گردان نظاره‌گر توپ بود، گل تساوی این بازی به ثمر رسید. 

دقایق حساس: 

دقیقه 2: مجتبی رمضانی بعد از ورود به محوطه جریمه صنعت نفت و عبور از وفا هخامنش، برخوردی با شهاب گردان که از دروازه خارج شده بود، داشت که در این صحنه برای استقلال خوزستان پنالتی اعلام شد.

دقیقه 3: میثم کریمی بهترین فرصت برای زدن گل اول برای استقلال خوزستان در شروع مسابقه را داشت که ضربه او را شهاب گردان به خوبی مهار کرد تا اشتباه خود را جبران کند.

دقیقه 7: پورحمیدی با خروج به موقع از دروازه و محوطه جریمه استقلال خوزستان، اجازه نداد مهاجم صنعت نفت در موقعیت تک به تک قرار بگیرد و گلزنی کند.

دقیقه 13: ضربه آزاد خطرناک حمدی‌نژاد به قصد باز کردن دروازه صنعت نفت را گردان دفع کرد.

دقیقه 22: شوت پشت محوطه مصطفی احمدی روی ریباند کرنر دقت لازم را نداشت و با فاصله زیادی از دروازه استقلال خوزستان به بیرون رفت.

دقیقه 23: شوت پای چپ قربانی از میانه زمین با فاصله کمی از کنار دروازه استقلال خوزستان راهی اوت شد.

دقیقه 27: شوت فنی پای چپ سلمانی به گوشه دروازه استقلال خوزستان را پورحمیدی جمع کرد.

دقیقه 29: سانتر قربانی از روی ضربه ایستگاهی میانه زمین به تیرک عمودی دروازه استقلال خوزستان برخورد کرد و به بیرون رفت که در این صحنه کرمانشاهی، داور مسابقه به اشتباه کرنر اعلام کرد.

دقیقه 36: شوت روی پای جاناتان بالوتلی از پشت محوطه جریمه، به شکل خطرناکی از روی دروازه استقلال خوزستان راهی اوت شد.

دقیقه 44: مجتبی رمضانی در موقعیت خوبی صاحب توپ شد و در حالی که می‌توانست گلزنی کند، برای زدن دریبل دو طرفه به شهاب گردان که از محوطه جریمه خارج شده بود، تلاش کرد ولی دروازه‌بان صنعت نفت به خوبی توپ را از وینگر استقلال خوزستان گرفت تا موقعیت این تیم از دست برود.

دقیقه 45: پاس به عقب جبیره و شوت پای چپ جهانی را پورحمیدی در اختیار گرفت.

دقیقه 1+45: توپ ارسالی از سمت چپ زمین و ضربه سر هخامنش را پورحمیدی در دو مرحله دفع کرد.

نیمه دوم

دقیقه 65: شوت ناگهانی طالب ریکانی از روی خط محوطه جریمه را پورحمیدی برگشت داد.

دقیقه 68: فرار درویشی از سمت راست محوطه جریمه صنعت نفت و پاس در عرض او را هخامنش زودتر از مهاجم استقلال خوزستان راهی کرنر کرد.

دقیقه 69: پاس جهانی و شوت محکم بالوتلی، بعد از برخورد به مدافع استقلال خوزستان به کرنر رفت.

دقیقه 75: سانتر خوب جهانی از روی کرنر به وینیسیوس رسید که سر توپ چشم‌نواز و شوت زمینی او را ایوب کلانتری از روی خط دروازه استقلال خوزستان برگشت داد.

دقیقه 77: پاس بلند از میانه زمین به پشت مدافعان صنعت نفت، موقعیت خوب گلزنی برای امیرحسین باقرپور فراهم کرد ولی این بازیکن در برخورد با هخامنش روی زمین افتاد تا کرمانشاهی برای دومین بار در این بازی برای استقلال خوزستان اعلام پنالتی کند.

دقیقه 83: ارسال امیری از جناح چپ زمین و ضربه سر داوودی را گردان در اختیار گرفت.

دقیقه 87: شوت تماشایی کلانتری از روی ضربه ایستگاهی را شهاب گردان با واکنش به موقع راهی کرنر کرد.

دقیقه 88: سانتر وینیسیوس از روی ضربه آزاد میانه زمین و ضربه سر بالوتلی را پورحمیدی از زیر طاق دروازه به کرنر فرستاد.

 

2526