سرمربی قشقایی: ما و فجرسپاسی مظلوم واقع شده‌ایم/ شکست ۵ بر صفر در شأن فوتبال فارس نبود

سرمربی قشقایی: ما و فجرسپاسی مظلوم واقع شده‌ایم/ شکست ۵ بر صفر در شأن فوتبال فارس نبود

وب سایت رسمی فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال قشقایی شیراز از عدم توجه مسئولان استان فارس به این تیم و نیز فجر سپاسی شیراز انتقاد کرد.

مهدی فروردین درباره عدم پذیرش کناره‌گیری‌اش از سوی مدیران باشگاه قشقایی شیراز اظهار داشت: جلساتی با مدیران باشگاه داشتیم که با استعفایم موافقت نشد و در خدمت تیم هستم. قشقایی تیم جوانی است و سال اول حضور در لیگ دسته اول را تجربه می‌کند.

وی با بیان اینکه بخشی از منابع مالی قشقایی صرف خرید امتیاز تیم برق جدید شیراز شد، تصریح کرد: افرادی که قرار بود به مالک باشگاه (حامد نجف‌پور) کمک کنند، او را تنها گذاشتند. این اتفاقات باعث شد در مقطعی با مشکلات مالی مواجه شویم که این مشکل در تعطیلات نیم‌فصل حل شد.

سرمربی قشقایی با اشاره به عملکرد بد این تیم در ابتدای نیم‌فصل دوم لیگ یک خاطرنشان کرد: نیم‌فصل دوم را با دو شکست آغاز کردیم که پس از آن در دو بازی سخت خارج از خانه به پیروزی رسیدیم. بعد از شکست در دربی شیراز، در شرایطی به مصاف مس کرمان رفتیم که پس از ایجاد مشکلات داخلی در این باشگاه، تمام ارکان فوتبال کرمان برای موفقیت تیم مس بسیج شده بودند. من این را به بازیکنان گوشزد کرده بودم، اما انگیزه بازیکنان مس باعث شد شکست بخوریم.

« لایق شکست 5 بر صفر نبودیم و این نتیجه در شأن قشقایی و فوتبال فارس نبود.» فروردین ضمن بیان این جمله به تسنیم گفت: پس از این باخت در فضای مجازی به بازیکنان جوان قشقایی توهین کردند. من هم به خاطر حمایت از بازیکنان تیم، تصمیم به استعفا گرفتم. روزهای سختی را در باشگاه پشت سر گذاشتیم و کسی فکر نمی‌کرد پس از اتفاقات رخ داده برای ابراهیم طالبی (سرمربی پیشین قشقایی که بازداشت شد)، مدعی صعود باقی بمانیم. انتظار دارم هواداران از ما حمایت کنند و صبور باشند.

وی با تمجید از هواداران تیم قشقایی تصریح کرد: تماشاگران ما همیشه پس از برتری قشقایی مقابل حریفان، تیم مقابل را تشویق می‌کنند، اما به بازیکنان جوان ما بعد از بازی با مس کرمان توهین شد.

سرمربی قشقایی با درخواست از مسئولان استان فارس برای حمایت از تیم‌های قشقایی و فجر سپاسی گفت: مس کرمان با توانایی مالی خوبی که دارد توسط مدیران استان کرمان هم حمایت می‌شود، اما فجر و قشقایی مظلوم واقع شده‌اند و مسئولان استانی به این دو تیم توجه نمی‌کنند. قشقایی توسط بخش خصوصی اداره می‌شود و نباید اجازه دهیم مدیران باشگاه از حضور در فوتبال دلسرد شوند.

2526