سانه: پیروزی بر شالکه برایم تجربه تلخ و شیرینی بود

سانه: پیروزی بر شالکه برایم تجربه تلخ و شیرینی بود

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی و شالکه دیروز در بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در زمین شالکه به مصاف هم رفتند. سیتی ابتدا 2-1 از حریف عقب افتاد ولی در 5 دقیقه انتهای بازی با دو گل سانه و رحیم استرلینگ بازگشتی رویایی را تجربه کرد تا با پیروزی به انگلیس بازگردد.

لروی سانه، ستاره آلمانی منچسترسیتی که در گذشته بازیکن شالکه بوده و در سال 2016 از شالکه به سیتی منتقل شده، بعد از بازی به خبرنگاران گفت:" به خاطر شالکه ناراحت شدم چون جو ورزشگاه امروز هم مثل همیشه فوق‌العاده بود".

ستاره آلمانی 23ساله سیتی در ادامه گفت:" همینطور که دیدید ما اراده مستحکمی داریم و هرگز تسلیم نمی‌شویم. ما همیشه مبارزه می‌کنیم".

سانه در ادامه به خبرنگاران گفت:" شالکه امروز خیلی خوب کار کرد. نوع دفاع شالکه کار را برای ما واقعا سخت کرده بود. ما در نهایت موفق شدیم و حالا سه گل در خانه حریف زده‌ایم که در مسابقات حذفی بسیار مهم است".

بازی برگشت دو تیم روز 12 مارس در ورزشگاه خانگی منچسترسیتی برگزار خواهد شد. سیتی پیش از آن فرصت این را دارد که اولین جام این فصل را بدست بیاورد چرا که شاگردان گواردیولا یکشنبه آینده در فینال جام اتحادیه در استادیوم ومبلی به مصاف چلسی خواهند رفت.