سیمئونه: می‌دانیم در تورین فشار شدید خواهد بود

سیمئونه: می‌دانیم در تورین فشار شدید خواهد بود

به گزارش "ورزش سه"، دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، که شاگردانش دیشب در استادیوم خانگی‌شان دست به کاری بزرگ زده و در بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا موفق شدند یوونتوس قدرتمند را با نتیجه 2-0 شکست دهند، در پایان بازی به خبرنگاران گفت از این نتیجه بسیار خوشحال است ولی انتظار دارد در بازی برگشت تیمش با فشار بسیار شدید یوونتوس روبرو شود.

سیمئونه که بعد از بازی با خبرنگاران صحبت می‌کرد گفت:" چند نفر از بازیکنان مهم ما مثل کوکه و کاستا در این بازی برگشته بودند و ما توانستیم در مقابل یک تیم بزرگ که بازیکنان خارق‌العاده‌ای دارد، یک بازی هوشمندانه انجام بدهیم. ما در این بازی باید از تک‌تک موقعیت‌هایمان حداکثر استفاده را می‌بردیم و برای همین، نتیجه این بازی به نظر من فوق‌العاده است".

سرمربی اتلتیکو در ادامه گفت:" ما می‌دانیم که مقابل تیم بزرگی قرار گرفته‌ایم. باشگاه بزرگی که یکی از بهترین باشگاه‌های دنیا است. برای همین کاملا انتظار داریم که در بازی برگشت به شدت تحت فشار قرار بگیریم".

سیمئونه در ادامه درباره شادی بعد از گل جنجالی‌اش گفت:" می‌دانم که حرکت قشنگی نیست، این را اعتراف می‌کنم ولی احساس می‌کردم باید این کار را بکنم. اگر کسی از حرکت من ناراحت شده همینجا از آنها عذرخواهی می‌کنم ولی من آن حرکت را از صمیم قلب انجام دادم".