خراب شدن مانیتور وار در آلمان؛ داور نتوانست صحنه را بازبینی کند

خراب شدن مانیتور وار در آلمان؛ داور نتوانست صحنه را بازبینی کند

سایت رسمی فوتبالی- در جریان دیدار دو تیم شالکه و منچسترسیتی که در دور رفت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا و در خاک آلمان برگزار شد اتفاق جالب توجهی رخ داد.

در جریان این بازی، صحنه ای مشکوک اتفاق افتاد که خطای هند اوتامندی بود؛ دل سرو گرانده، داور بازی برای بازبینی این صحنه به کنار زمین رفت تا از مانیتوری که در بین نیمکت ذخیره های دو تیم قرار گرفته بود، این صحنه بحث برانگیز را تماشا کند. اما اتفاقی که رخ داد این بود که مانیتوری که قرار بود تصاویر منتخب این اتفاق که توسط داور تکنولوژی وار انتخاب شده بود را تماشا کند. از همین رو داور بازی نهایتا تصمیم گرفت تا به گفته های مارتینس مونوئرا که به عنوان داور وار مشغول به کار بود را بپذیرد.


این خطا در دقیقه 34 بازی اتفاق افتاد و پس از ناکامی داور در تماشای این صحنه، او این اتفاق را به کاپیتان های هر دو تیم توضیح داد و به آنها گفت که به خاطر خرابی مانیتور صحنه را ندیده و به تصمیم داور وار اعتماد کرده و با اعتماد به تصمیم او، یک ضربه پنالتی به نفع تیم آلمانی اعلام کرد.

داور بازی در این صحنه به اوتامندی هم کارت زردی نشان دادو البته بازیکنان سیتی حسابی به داور اعتراض می کردند و معتقد بودند که اوتامندی دستش را جمع کرده است. در نیمه دوم بازی  و دردقیقه 68 اوتامندی در پی خطا برروی مهاجم شالکه با دریافت کارت زرد دومش و در نتیجه با کارت قرمز داور از زمین مسابقه اخراج شد.

6363