پیانتک: می خواهم میلان را به چمپیونزلیگ برگردانم

پیانتک: می خواهم میلان را به چمپیونزلیگ برگردانم

به گزارش "ورزش سه"، کریستوف پیانتک تابستان امسال با تنها 4.5 میلیون یورو به جنووا پیوست و پس از درخشش فوق تصور، در انتقالات زمستانی با 30 میلیون یورو راهی میلان شد.

این ستاره 23 ساله در 5 بازی برای میلان موفق به زدن شش گل شده است و در کورس آقای گلی سری آ با رونالدو نیز قرار دارد. میلان هشت سال است که موفق به فتح یک جام مهم نشده و باید دید این غول خفته چه زمانی بیدار خواهد شد. فعلا روسونری در رده چهارم سری آ قرار دارند.

پیانتک که این روزها روی جلد اکثر نشریات ورزشی ایتالیاست، در مصاحبه با نشریه لهستانی"Przeglad Sportowy"، گفت

:« اگر قرار بود همه تمجیدها و تعاریفی که از من می کنند، درست باشد، الان باید بهترین بازیکن تاریخ فوتبال باشم اما اینطور نیست. معتقدم اکثر رسانه ها در مورد من اغراق می کنند ولی امیدوارم و هدفم این است که با زدن گل های زیاد، میلان را به لیگ قهرمانان و روزهای پرافتخارش برگردانم و آن روز شایستگی این همه تعریف و تمجید را خواهم داشت.

از روند گلزنی هایم خوشحالم ولی این واقعیت ندارد که فقط به خاطر گل هایم، مورد توجه رسانه ها قرار دارم.»

پیاتک در مورد شرایطش در میلان گفت:« ما یک تیم واقعی هستیم و با چالهاناوغلو، باکایوکو، پاکتا، کسیه، بورینی و رودریگز رابطه بسیار خوبی دارم. به خصوص من و پاکتا در زمین درک خوبی از هم داریم و او خوب می داند که چگونه و کجا توپ را برای من بفرستد. پاکتا تکنیک فوق العاده ای دارد.»