کاپلو: رونی همه چیز را از دست داده بود

کاپلو: رونی همه چیز را از دست داده بود

سایت رسمی فوتبالی - فابیو کاپلو معتقد است که وین رونی پیش از پیوستن به لیگ آمریکا همه چیز را از دست داده بود و حضورش در اورتون نیز سایه ای از بازیکن بزرگ قبلی بود.

به گزارش فوتبالی، بهترین گلزن تاریخ منچستریونایتد پس از 13 سال حضور رکوردشکن در اولدترافورد در تابستان 2017 و زمان حضور مورینیو روی نیمکت شیاطین سرخ از این تیم جدا شد. این تصمیم توسط کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس گرفته شد تا بار دیگر به گودیسون پارک بازگردد. رونی تنها یک فصل در اورتون حضور داشت و سپس به آمریکا رفت و تا سال 2021 با دی سی یونایتد به توافق رسید. این بازیکن 32 ساله در واشینگتون به دوران اوج خود بازگشت و موفق شد در 21 بازی 12 گل به ثمر برساند. کاپلو، سرمربی سابق انگلیس، باور دارد که رونی به چنین تغییری نیاز داشت چرا که در اورتون بسیاری از توانایی های خود را از دست داده بود. 

این مربی ایتالیایی در این باره گفت: " رونی بازیکن خوبی است اما من فصلی که به اورتون بازگشت و عملکرد خوبی نداشت را نیز به خاطر دارم. او مانند یک فرد متفاوت در زمین بود و کنار تیم حضور نداشت. این رونی نبود. من تمام جنگ ها و دویدن های او را به خاطر می آورم. او همه چیز و همه ویژگی های خود را از دست داده بود. او تصمیم گرفت به آمریکا برود. فوتبال متفاوت است. این تجربه جدیدی بود. بسیاری از بازیکنان ایتالیایی نیز فوتبال خود را در آنجا به پایان بردند. "

1070