بونوچی: پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم تا به یوونتوس برگردم

بونوچی: پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم تا به یوونتوس برگردم

سایت رسمی فوتبالی - لئوناردو بونوچی مدعی شده که پیشنهاد رئال مادرید را برای بازگشت به یوونتوس رد کرده و این تیم برابر اتلتیکو مادرید پنهان نخواهد شد. 

به گزارش فوتبالی، یوونتوس چهارشنبه شب باید در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در زمین اتلتیکو مادرید به مصاف این تیم برود. مدافع یوونتوس پیش از این بازی در گفتگو با روزنامه اسپانیایی آس اظهار داشت: " چه احساسی دارم؟ خوب و آماده هستم. دیگر احساس درد ندارم. در طول دو هفته گذشته روز و شب به شدت با تیم پزشکی کار کرده ام. به یوونتوس بازگشتم تا بار دیگر بی بی سی شکل بگیرد؟ بله، راز ما بسیار ساده است. ما تفریح می کنیم و از دفاع کردن لذت می بریم. تلاش می کنم به هم کمک کنیم و هر کدام از ما تلاش می کند تا از نقطه قوت دیگری استفاده کند. دوست دارم در لیگ قهرمانان با بوفون روبرو شوم؟ ترجیح می دهم این اتفاق رخ ندهد. او واقعا در زمین شماره یک است اما فراتر از همه این ها، او دوست بسیار خوبی است. من با او بزرگ شدم و حالا این که به عقب نگاه کنم و بوفون را نبینم بسیار عجیب است. اما ما خوش شانس هستیم چرا که شزنی را داریم. "

بونوچی در ادامه گفت: " هدف ما قهرمانی در لیگ قهرمانان است. اگر کریستیانو که بهترین بازیکن دنیاست به تیم ما آمده پس این یعنی زمان ما فرا رسیده است. ما نمی توانیم و نباید پنهان شویم. اتلتیکو مانند یوونتوس است و آلگری همیشه می گوید که قهرمانی ها با دفاع به دست می آیند. به موراتا هشدار دادم که با او دوست هستم اما در زمین برخورد می کنم. من پیشنهاد رئال مادرید را برای پیوستن به یوونتوس رد کردم. آنها خواهان جذب من بودند که باعث افتخار و خوشحالی است. این یعنی من سالها خوب کار کردم اما من می خواستم به یوونتوس که مانند خانه است، بازگردم. "

1070