گزارش مجله کورونا: خیانت واندا نارا به ایکاردی و سوزاندن عکسهای مشترکشان!

گزارش مجله کورونا: خیانت واندا نارا به ایکاردی و سوزاندن عکسهای مشترکشان!

سایت رسمی فوتبالی- مائورو ایکاردی ستاره آرژانتینی دنیای فوتبال و باشگاه اینتر روزهای سختی را پشت سرمی گذارد. او در هفته های اخیر با جنجالهای متعددی روبرو شده و اینطور به نظر می رسد که روز به روز اوضاع برای او بدتر می شود. ایکاردی نه در زندگی حرفه ای و ورزشی اش، اوضاع خوبی دارد و نه در زندگی شخصی اش.

پس گرفتن بازوبند کاپیتانی اینتر از ایکاردی و ابهامات در روند تمدید قرارداد او با اینتر از یک سو و طعنه وکنایه های خواهرش به واندا نارا، همسرش و جنجالهای مختلف در شبکه های اجتماعی از سوی دیگر، زندگی را به کام این مهاجم آرژانتینی تلخ کرده است.

حالا و نیمه شب دوشنبه خبری جنجالی روی وب سایتهای خبری قرار گرفت که البته منشا و سرآغاز آن، استوری اخیر واندا نارا، همسر ایکاردی در شبکه اجتماعی اینستاگرام است. حدودا ساعت 10 شب دوشنبه بود که واندا در استوری اینستاگرام، ویدیوی کوتاهی را منتشر کرد که در آن شعله های آتش و تصاویر مشترک واندا و ایکاردی که در آتش می سوزند را می بینیم. این ویدیوی کوتاه در شرایطی منتشر شده که اخیرا مجله د کینگ کورونا در گزارشی به این نکته اشاره کرده که همسر ایکاردی به او خیانت کرده است و با مارسلو بروزوویچ، بازیکن کروات اینتر رفت و آمد دارد.


طبق گزارش این مجله، ایکاردی بعد از اطلاع ازاین موضوع و خیانت همسرش، درخواست جدایی از واندا نارا، مادر دو دخترش را داده و در عین حال از واندا خواسته تا دیگر مدیربرنامه های او نباشد. همین ماجرا هم باعث شده تا هواداران اینتر که تا پیش از این ایکاردی را به شدت دوست داشتند، با در دست داشتن پلاکاردهایی در ورزشگاه او را خائن نامیده و حتی پیغامهایی تهدید آمیز برای او و واندا نارا بفرستند. طبق این گزارش، ایکاردی، مینو رایولا، مدیربرنامه های ستاره های بزرگ دنیای فوتبال از جمله پل پوگبا و زلاتان ایبراهیموویچ را به عنوان مدیربرنامه های جدیدش برگزیده است.

دراین گزارش حتی به این نکته اشاره شده که بعد از گفتگوی اخیر واندا نارا با برنامه تیکی تاکا، درگیری هایی نیز در رختکن باشگاه اینتر رخ داده. همسر ایکاردی در گفتگو با این برنامه تلویزیونی گفته بود:« مشکل اینتر این است که یک بازیکن خوب ندارد که بتواند پنج تا توپ سالم و خوب به ایکاردی برساند.» و درعین حال درمورد ایوان پریسیچ گفته بود که او یکی از بازیکنانی است که به زودی به خاطر مشکلات شخصی اینتر را ترک خواهد کرد.

در جریان یکی از بازیهای اینتر، این بازیکن کروات با ایکاردی به دلیل پاس ندادن توپ به او، با هم درگیر شده بودند.

دراین میان مارسلو بروزویچ، بازیکن کروات اینتر به دفاع از خودش دربرابر این اتهامات برخاسته و اعلام کرده که از صاحب مجله کورونا شکایت خواهد کرد و او را به جرم انتشار اکاذیب ولطمه زدن به وجهه و شخصیت او، به دادگاه خواهد کشاند.بروزوویچ از طریق وکیلش این اخبار را تکذیب و اعلام کرده که هیچ ارتباطی با خانم واندا نارا ندارد و در عین حال وقوع هرگونه درگیری در رختکن اینتر را هم تکذیب  کرده است.

 6363