واندا نارا: فاصله ایکاردی با تمدید قرارداد با اینتر خیلی زیاد است

واندا نارا: فاصله ایکاردی با تمدید قرارداد با اینتر خیلی زیاد است

سایت رسمی فوتبالی- واندا نارا، همسر ومدیربرنامه های مائورو ایکاردی، در گفت و گو با روزنامه آ.اس اسپانیا در مورد شرایط قرارداد این بازیکن آرژانتینی با اینتر صحبت کرده است.

نارا در این رابطه گفته:«در حال حاضر فاصله زیادی میان ما و سران اینتر برسر تمدید قرارداد ایکاردی وجود دارد. تیمهای خیلی مهمی تمایلشان را برای جذب مائورو ابراز کردند و ما فاصله زیادی با توافق با سران اینتر داریم. اعداد و ارقامی که درایتالیا در مورد رقم تمدید قرارداد ایکاردی مطرح می شوند، صحت ندارند. هنوز پیشنهاد جذاب و قابل قبولی از سوی باشگاه اینتر دریافت نکرده ایم.»

واندا نارا ادامه داد:« ما این احتمال را رد نمی کنیم که در زمان خاصی بتوانیم با سران اینتر به توافق برسیم ولی الان فاصله زیادی میان طرفین وجود دارد. این منطقی نیست که بخواهیم قرارداد ایکاردی را با رقم فعلی تمدید کنیم. ما بر این باوریم که مائورو در سطح خیلی بالاتری است. ما رابطه خیلی خوبی با سران دو باشگاه بزرگ اسپانیا که برای جذب مائورو ابراز تمایل کرده اند، داریم.»

صبح روز چهارشنبه، تی.وای.سی اسپورتس، شبکه تلویزیونی آرژآنتین در گزارشی به این نکته اشاره کرد که مائورو ایکاردی، قراردادش با اینتر را تمدید نخواهد کرد. قرارداد فعلی ایکاردی با اینتر تا سال 2021 اعتبار دارد.

روزنامه گاتزتادلوسپورت هم در گزارشی اعلام کرده که طرفین در هفته  آتی برسر میز مذاکره خواهند نشست و واندا نارا، دستمزد حقوق سالانه خالص 8 میلیون یورویی را درخواست کرده است و این درحالی است که سران اینتر قراردادی 7 میلیون یورویی را به دیبالا پیشنهاد کرده اند.

این باشگاه ایتالیایی به علاوه قصد دارد تا بند ذکر شده در جدایی زودهنگام او که 110 میلیون یورو است را حذف کنند و قرارداد او را تا سال 2023 تمدید کنند.

اخیرا سران باشگاه اینتر ایکاردی را به خاطر دیرتر ملحق شدن به اردوی تیم بعد ازتعطیلات زمستانی اش جریمه کردند. آنها اعلام کردند که این جریمه جزو قوانین عادی باشگاه است و تاثیری در ارتباطات ایکاردی با باشگاه ندارد.

6363