در انتظار درخشش تازه واردها

در انتظار درخشش تازه واردها

وبسایت رسمی فوتبالی – خریدهای جدید پرسپولیس هنوز نتوانسته‎اند خودی نشان دهند.

به گزارش فوتبالی، اگر چه قضاوت درباره بازیکنان جدید پرسپولیس زود است اما احتمالا طرفداران این تیم هم این نکته را قبول دارند که خریدهای پرسپولیس برای نیم فصل دوم در چند بازی گذشته هنوز نتوانسته اند به خوبی با سایر بازیکنان هماهنگ شوند و کیفیتی که از آنها انتظار می رود را به نمایش بگذارند. 

ماریو بودیمیر که به دلیل هموطن بودن با برانکو حساسیت زیادی رویش وجود دارد علیرغم اینکه نشان داده بازیکن باکیفیتی است اما نوعی بی تفاوتی در بازی او به چشم می‎آید و حتی امروز برخی خبرگزاری ها اعلام کردند که عده ای از طرفداران پرسپولیس در پایان بازی با پدیده، از عرب به خاطر جذب چنین بازیکنی انتقاد کرده‎اند.

سروش رفیعی هنوز نتوانسته آن بازیکنی شود که قبل از جدایی از پرسپولیس و حضور در لیگ قطر، یکی از بهترینهای تیم برانکو بود و شماره 7 پرسپولیس کاملا برازنده‎اش بود. او جلوی پدیده نمایش چشم نوازی نداشت و با این وضع، شاید در بازی بعدی پرسپولیس، دوباره او را نیمکت نشین بشار رسن ببینیم.

مهدی ترابی هم اگر چه امروز پاس گل به شایان مصلح داد اما ترابی هنوز با پستش در پرسپولیس کنار نیامده و انگار متوجه نشده که برانکو چه خواسته‎ای از او دارد هر چند که ترابی بعد از پایان بازی با استقلال خوزستان در گفتگو با خبرنگار سایت فوتبالی اعلام کرد که در هر پستی که برانکو از او بخواهد، به میدان خواهد رفت.

1984