اختصاصی/ پاتوسی می تواند جباری و جباروف باشد؟

اختصاصی/ پاتوسی می تواند جباری و جباروف باشد؟

وب سایت رسمی فوتبالی- مشکل استقلال در همه سال های اخیر نبود یک هافبک بازیساز آماده بوده 

به گزارش فوتبالی، استقلال مجتبی جباری را به عنوان زیدان خود شناخت، با رقص پایش روزهای خوبی را تجربه کرد تا ۸ همیشه شاکی یکی از تاثیر گذارترین و بهترین مهره های استقلال در میانه زمین باشد اما جباری که رفت دیگر استقلال کم تر حضور یک پلی میکر آماده را در زمین تجربه کرد. نبود یک هافبک بازیساز آماده همیشه خلا استقلال بود و اگر هم جانشینی برای او پیدا شد یکی مثل جباروف بود که یا نتوانست همیشه جباری باشد و یا اگر بود مدت زمان کمی در این تیم حضور داشت.

ضعف استقلال در نیم فصل اول هم نبود یک بازیساز آماده بود تا در نهایت استقلالی ها به دنبال جذب پر سر و صدای پاتوسی باشند و بالاخره کارت بازی او را بگیرند. با این حال مسئله امروز این است پاتوسی می تواند خلا یک جباری در استقلال را پر کند؟ می تواند مهاجمان استقلال را به خوبی تغذیه کند یا او هم می شود یکی مثل همه آن جانشین های به ظاهر  خوبی که می آیند اما دست آخر نتیجه حضورشان در استقلال حسرت نبود یکی مثل جباری در این تیم است.

امروز همه نگاه ها حالا به پاتوسی است. این که چقدر می تواند این خلا بزرگ را در استقلال پر کند؟ اگر او یکی مثل جباری در استقلال باشد نتیجه اش می شود بازی های جذاب تر از تیم شفر و مدعی تر شدن استقلال برای تصاحب صدر و اگر نباشد باید پذیرفت که استقلال همچنان در پیدا کردن جانشین جباری باید در حسرت باشد. پلی میکر آماده ای که بعد از او استقلال ضعف بازیسازی را همیشه احساس کرد.

۲۵۲۶