اینتر آماده جذب راکیتیچ

اینتر آماده جذب راکیتیچ

سایت رسمی فوتبالی - ایوان راکیتیچ آماده است تا با توجه به عدم پیشنهاد تمدید قرارداد از سوی بارسلونا، در تابستان آینده به باشگاه اینترمیلان بیپوندد. 

به گزارش فوتبالی، روزنامه اسپانیایی مارکا خبر داده که آینده راکیتیچ در نیوکمپ در هاله ای از ابهام قرارداد دارد چرا که باشگاه قصد ندارد دستمزد او را افزایش داده یا قرارداد فعلی اش را که تا ژوئن 2021 است، تمدید کند. بارسایی ها پیش از این با جانشین راکیتیچ، فرنکی دی یونگ، از آژاکس به توافق رسیده اند تا در انتهای فصل به اسپانیا برود، بنابراین جدایی این بازیکن کروات گزینه ای محتمل به نظر می رسد. گاتزتا دلو اسپرت نیز مدعی شده که اینتر پیش از این با این بازیکن تماس گرفته و پاسخ مثبتی دریافت کرده خصوصا که همسر او دوست دارد در یکی از پایتخت ها مد دنیا، میلان، زندگی کند. این هافبک ماه آینده 31 ساله می شود و از سال 2014 در بارسلونا حضور داشته است.

پس از عدم موفقیت اینتر در جذب لوکا مودریچ از رئال مادرید، به نظر می رسد که آنها قصد جدی دارد که کروات های بیشتری را از سایر باشگاه های اسپانیایی به تیم خود اضافه کنند. راکیتیچ در صورت انتقال به این باشگاه ایتالیایی می تواند با هموطنان خود مانند پریشیچ و مارسلو بروزوویچ بار دیگر همبازی شود. 

1070