برهانی: بازی تراکتورسازی - استقلال در حد لیگ دو هم نبود!

برهانی: بازی تراکتورسازی - استقلال در حد لیگ دو هم نبود!

وبسایت رسمی فوتبالی- پیشکسوت استقلال از نداشتن زمین تمرین مناسب برای این تیم ابراز ناراحتی کرد 

به گزارش فوتبالی، آرش برهانی در گفت و گو با خبرنگار فوتبالی در خصوص وضعیت استقلال اظهار داشت: مگر بزرگ تر از استقلال و پرسپولیس در فوتبال‌مان داریم که الان استقلال بدون زمین تمرین باشد؟ همه تیم ها صاحب زمین هستند و استقلال هم باید زمین تمرین اختصاصی داشته باشد. چند وقت پیش گفتند استقلال و پرسپولیس ورزشگاه اختصاصی می سازند من خوشحال شدم اما هنوز هیچ خبری نیست و همین طور استقلال باید دنبال زمین تمرین باشد. برای تیم به این بزرگی اصلا خوب نیست که یک ورزشگاه اختصاصی برای تمرین نداشته باشد.

برهانی در خصوص شکست استقلال برابر تراکتور گفت: نیمه اول بازی که خیلی بد بود. بازی حتی در حد لیگ دو هم نبود اما نیمه دوم شرایط بهتر شد و به نظرم نتیجه تساوی عادلانه تر بود.

وی در خصوص عملکرد خارجی های استقلال گفت: نمی توان به دلیل بازی ضعیف با تراکتور گفت خارجی های استقلال آماده نیستند. در آن بازی ما کم تر بازیکن آماده ای را در استقلال در زمین دیدیم که شاید بی ارتباط به جو ورزشگاه نبود اما در بازی با پیکان که چنین جوی نبود و استقلال هم جلو بود ایسما و منشا خوب بودند و به همین دلیل من فکر می کنم نمی شود گفت آن ها بازیکنان بدی هستند.

وی در ارتباط با اختلاف شفر و خطیر گفت: هر اختلافی که در استقلال باشد برای این تیم خوب نیست و امیدوارم هر اتفاقی که به نفع استقلال است برای این باشگاه رقم بخورد.

برهانی به عنوان سرمربی شهرداری بندر عباس در خصوص شرایط تیمش گفت: فردا بازی سخت و مهمی با نفت امیدیه داریم که در صورت برد به دوم جدول صعود می کنیم. تمام تلاش مان این است که در این دیدار به برتری برسیم تا به بالای جدول صعود کنیم.

9697