پیش بازی پرسپولیس - پدیده / قرمزها و طلسم یحیی

پیش بازی پرسپولیس - پدیده / قرمزها و طلسم یحیی

وبسایت رسمی فوتبالی – آیا پرسپولیس می‎تواند طلسم یحیی در جام حذفی را بشکند؟

به گزارش فوتبالی، از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، امروز پرسپولیس در جام حذفی میزبان پدیده خواهد بود. پرسپولیس که در مراحل قبلی نود ارومیه و سپیدرود را برده به مصاف تیمی خواهد رفت که ذوب آهن و فولاد را شکست داده و به مرحله یک چهارم نهایی رسیده

داستانی به نام یحیی: اگر چه پرسپولیس در چهار تقابل قبلی‎اش با یحیی گل‎محمدی برنده بوده اما ماجرای بازیهای این تیم با تیمهایی یحیی در جام حذفی متفاوت است. پرسپولیس، دو بار در جام حذفی با تیمهایی یحیی بازی داشته که هر دو بار به حریفش باخته و حذف شده است.

تقابل قبلی: این دو تیم 17 بهمن و در هفته شانزدهم لیگ به مصاف یکدیگر رفتند که پرسپولیس با 2 گل از سد حریفش گذشت.

اتفاق فصل گذشته تکرار نشود: این مهمترین نگرانی پرسپولیس قبل از بازی امروز است. آنها فصل قبل در یک زمان 8 روزه دو بار با صنعت نفت آبادان بازی کردند که اگر چه در لیگ توانستند برزیل ایران را شکست دهند اما در جام حذفی از این تیم باختند و امیدوارند که این اتفاق امسال جلوی پدیده برایشان تکرار نشود.

کدام مربی هت تریک می‎کند؟ یحیی امیدوار است مثل دو دفعه قبلی که برنده دیدار با پرسپولیس در جام حذفی بوده ای بار هم بتواند از سد قرمزها بگذرد. آنطرف میدان هم برانکو که این فصل دو بار شاگرد سابقش را شکست داده خیلی دوست دارد که برای سومین بازی متوالی در این فصل از سد او بگذرد.

چهره ویژه: می توان از مهدی ترابی نام برد. بازیکنی که نیم فصل اول با سایپا در جام حذفی حضور داشت و حالا با پرسپولیس در این تورنمنت به میدان خواهد رفت. آنطور که محسن خلیلی سرپرست جدید پرسپولیس گفته، ترابی هیچ مشکلی برای همراهی پرسپولیس در این بازی نخواهد داشت

پرسپولیس-پدیده مشهد

دوشنبه 29 بهمن- ساعت 17:15

ورزشگاه آزادی

تیم داوری:داور: اشکان خورشیدی  کمک ها: محمدرضا ابوالفضلی،

1984