فراهانی: برای شکست پرسپولیس به تهران آمدیم/ گل‌محمدی فوتبال دفاعی دوست ندارد

فراهانی: برای شکست پرسپولیس به تهران آمدیم/ گل‌محمدی فوتبال دفاعی دوست ندارد

وب سایت رسمی فوتبالی- دروازه‌بان تیم پدیده شهر خودرو، گفت: بازی لیگ با جام حذفی فرق دارد و ما می‌خواهیم فردا پرسپولیس را شکست دهیم.

به گزارش فوتبالی، میلاد فراهانی در گفت‌وگویی در خصوص وضعیت تیم پدیده شهر خودرو در آستانه بازی با پرسپولیس در جام حذفی گفت: خوشبختانه شرایط تیم ما ایده‌آل و خوب است و در چند بازی گذشته گلی نخوردیم این در حالی است که ما برای قهرمانی در لیگ برتر می‌جنگیم و یکی از اهداف ما هم قهرمان شدن در جام حذفی است اما به هر حال بازی مقابل پرسپولیس همیشه سخت است و به خصوص اینکه این بازی در تهران باشد. ما همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا پرسپولیس را شکست دهیم و از طرفی بازی در لیگ برتر هم برای ما یک تجربه شد. این موضوع به ما کمک می‌کند تا بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم و قهرمان شویم. 

فراهانی در مورد اینکه پدیده شهر خودرو می‌تواند بعد از دو باخت به پرسپولیس در لیگ طلسم باختن به پرسپولیس را بشکند، افزود: به هر حال بازی در لیگ با جام حذفی فرق دارد. من سابقه قهرمانی در جام حذفی را دارم و می‌دانم که شرایط متفاوت است. ما قطعاً حریف راحتی برای پرسپولیس نخواهیم بود. و شرایط خوبی داریم و فکر می‌کنم که بازیکنان بتوانند پشت به پشت هم از این بازی سربلند بیرون بیایند.  

دروازه‌بان تیم پدیده شهر خودرو درباره اینکه این تیم فردا هجومی بازی می‌کند یا تدافعی ادامه داد: اهالی فوتبال آقای گل‌محمدی را می‌شناسند او دوست ندارد تیمش دفاعی بازی کند اما همه چیز به شرایط بازی بستگی دارد. برنامه‌ریزی کادر فنی برای بازی فردا مشخص است و بازیکنان می‌دانند که باید در زمین چه کنند. خوشبختانه بازیکنان ما رفاقت خوبی با هم دارند و با این وضعیت به دنبال برتری مقابل پرسپولیس هستیم. 

وی در خصوص اینکه اگر بازی به ضربات پنالتی بکشد چقدر برای این مسأله آمادگی دارد، گفت: به هر حال شرایط بازی جام حذفی با لیگ فرق دارد و در جام حذفی هر بازی یک فینال به حساب می‌آید و بازی فردا هم یک فینال پیش‌روی ما خواهد بود که باید تمرکز خودمان را روی این موضوع بگذاریم تا بتوانیم از این مرحله عبور کنیم.

7655