فراهانی: مساوی با پرسپولیس برایمان خوب بود/ در اوقاتی می‌خواستم وقت بازی را بگیرم

فراهانی: مساوی با پرسپولیس برایمان خوب بود/ در اوقاتی می‌خواستم وقت بازی را بگیرم

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه‌بان تیم فوتبال پدیده گفت: صادقانه بگویم در برخی اوقات می‌خواستم وقت بازی را بگیرم که بچه‌ها شکلشان را از دست ندهند.

به گزارش فوتبالی، میلاد فراهانی پس از تساوی پدیده مقابل پرسپولیس، اظهار داشت: بازی بسیار سختی برای ما بود. بعد از عید تلاش کردیم که بتوانیم مقابل پرسپولیس نتیجه خوبی بگیریم. برای برد آمده بودیم اما همینکه مساوی شد برای ما خوب بود. پرسپولیس تیمی بزرگ و صدرنشین است. تیم ما جوان است و نیاز به هماهنگی بیشتری دارد. باز خداراشکر می‌کنیم که توانستیم حداقل امتیاز را بگیریم.

وی در مورد اعتراض اعضای پرسپولیس به مصدومیتش گفت: تیم ما به خصوص در نیمه اول در فشار بود. برخی اوقات بازی برایم مصدومیت به وجود آمد و برخی اوقات هم صادقانه بگویم می‌خواستم وقت بازی را بگیرم که بچه‌ها شکلشان را از دست ندهند.

دروازه‌بان پدیده در مورد آینده این تیم عنوان کرد: تیم ما در این فصل تغییرات زیادی داشته، بازیکنان زیادی را از دست دادیم و بازیکنان جدیدی گرفتیم. خداراشکر این بازیکنان روز به روز بهتر می‌شوند. شرایط برای تیم ما بهتر می‌شود. امیدواریم در بازی‌های بعدی نتایج بهتری بگیریم. بازیکنان ما تا الان بد نبودند و خیلی زحمت کشیدند. ان‌شاالله در بازی‌‌های بعدی در زمین خودمان حتما با برد بیرون می‌آییم.

6641