رومنیگه: با هم تکلیف ریبری را روشن خواهیم کرد

رومنیگه: با هم تکلیف ریبری را روشن خواهیم کرد

سایت رسمی فوتبالی- آینده فرانک ریبری در باشگاه بایرن مونیخ با ابهامات زیادی همراه است و روز شنبه بود که کارل هاینتس رومنیگه یکی از مدیران ارشد باشگاه باواریایی دراین رابطه به صحبت پرداخت.

آقای رومنیگه درگفتگو با کانال تلویزیونی یورواسپورت، در این رابطه گفت:« ما به لطف ریبری و با او سالهای فوق العاده ای را پشت سر گذاشتیم. من احترام فراوانی برای فرانک قائلم. باید صادق و شفاف بود. قطعا در زمان مشخصی با ریبری و مشاورانش صحبت خواهیم کرد و با هم تصمیم گیری خواهیم نمود. نمی توانم پیش بینی کنم که روند این جلسه چطور پیش خواهد رفت ولی با هم تکلیف آینده او را روشن خواهیم کرد.»

چندی پیش فرانک ریبری در گفتگو با مجله ورزشی اکیپ گفته بود که قصد دارد تا در مونیخ بماند. او دراین رابطه گفته بود:«تا هرزمانی که بتوانم تمام توانم را به کار بگیرم، فوتبالم را در بایرن دنبال خواهم کرد.»

ریبری از سال 2007 بازیکن بایرن مونیخ است و با این تیم درسال 2013 قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد و هشت بار قهرمانی در بوندس لیگا را تجربه کرد و پنج بار هم فاتح جام حذفی آلمان شد.

رومنیگه درادامه صحبتهایش گفت:« این حس را ندارم که باید نگران آینده باشیم. با هم همکاری خواهیم کرد تا در فصل آینده مجددا تیم فوق العاده ای را روانه رقابتها کنیم.»

6363