توخل: لیون قطعا می تواند بارسا را شکست دهد

توخل: لیون قطعا می تواند بارسا را شکست دهد

سایت رسمی فوتبالی- توماس توخل سرمربی آلمانی باشگاه پاری سن ژرمن در صحبت هایی به تمجید از توانایی های تیم المپیک لیون، حریف آتی بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا پرداخته است.

توخل در مورد لیون گفته:« لیون تیمی است که می تواند در سطحی خیلی بالا و با کیفیت بازی کند. آنها توانایی کافی برای غلبه بر تیم ارنستو والورده را دارند. رویارویی با لیون خیلی سخت است و قطعا می توانند بارسلونا را شکست دهند.»

این سرمربی آلمانی در بخش دیگری از صحبتهایش درمورد شرایط تیمش خودش و برد اخیر مقابل منچستریونایتد و شادی و شعف ناشی از آن صحبت کرد و تاکید داشت که پاریسی ها باید تمرکزشان را برروی ادامه مسیر قرار دهند:« این شور و شعف خیلی خطرناک است. الان باید برروی بازی هایمان در لیگ فرانسه تمرکز کنیم. همه حسابی برای بازیهای لیگ قهرمانان اروپا مشعوف و هیجان زده هستند ولی بازی بعدی تیم ما مقابل منچستر، سه هفته دیگر برگزار خواهد شد و فعلا بایدبه بازی بعدی که پیش رویمان است فکر کنیم.»


  پاری سن ژرمن در بازی بعدی اش باید یکشنبه شب در دیداری خارج از خانه، مقابل سن اتین به میدان برودو آنها در این بازی چوپو موتینگ، نیمار، توماس مونیه و کاوانی را دراختیار نخواهند داشت. پاری سن ژرمن در حال حاضر با 59 امتیاز و ده امتیاز فاصله نسبت به لیل رده دومی در صدر جدول لیگ یک فرانسه قرار دارد.

6363