رودی گارسیا: بالوتلی مرا یاد توتی می اندازد

رودی گارسیا: بالوتلی مرا یاد توتی می اندازد

سایت رسمی فوتبالی- رودی گارسیا سرمربی المپیک مارسی در صحبت هایی اعلام کرده که با دیدن ماریو بالوتلی، مهاجم ایتالیایی تیمش به یاد فرانچسکو توتی می افتد.

ماه گذشته میلادی بود که بالوتلی با ترک نیس به المپیک مارسی منتقل شد و در همین مدت توانسته نقش پررنگی در ترکیب این تیم ایفا کند ودر سه حضور ابتدایی اش در ترکیب تیم رودی گارسیا، دو گل برای مارسی به ثمر رسانده.

رودی گارسیا در گفتگو با ایل تمپو در مورد بالوتلی گفته:« با دیدن بالوتلی، یاد توتی می افتم. توانایی بازی خوانی او شبیه به توتی است. او می تواند کارهای متفاوتی برای تیم ما انجام دهد: بالوتلی خیلی خوب با تیم هماهنگ می شود و عملکرد تیمی خوبی دارد و خیلی سریع در تیم ما جا افتاده. او در امور دفاعی مشارکت خوبی دارد و خیلی توپهای زیادی بازیابی می کند ودیدگاه خیلی خوبی هم دارد. ما می دانستیم که او می تواند هم تیمی خوبی برای بازیکنانمان شود و پیش از آنکه او به تیم ملحق شود از این بابت مطمئن بودیم. بالوتلی بازیکن باکیفیتی است و او هم از حضور در تیم ما راضی و خوشحال به نظر می رسد.»


رودی گارسیا پیش از این سابقه هدایت باشگاه رم را داشته و از همین رو شناخت خوبی از فرانچسکو توتی اسطوره ایتالیایی این باشگاه دارد.

6363