رحمتی - فروزان؛ ملاقات بعد از عروسی!

رحمتی - فروزان؛ ملاقات بعد از عروسی!

به گزارش "ورزش سه"، مهدی رحمتی و محسن فروزان که روزگاری رقیب و حالا رفیق یکدیگر هستند، روز جمعه باید نبرد کلیدی و مهمی را در دو سمت زمین برگزار کنند. رحمتی و فروزان در جریان جدایی محسن فروزان از استقلال در آغاز لیگ پانزدهم با یکدیگر اختلافات زیادی داشتند و این اختلافات به اندازه ای بود که حتی در دیدار سیاه جامگان و استقلال حاضر نشدند با یکدیگر دست بدهند اما با گذشت زمان، رابطه این دو نفر تغییر کرد و همواره در دیدار های رو در رو، برخورد گرمی داشتند و این رابطه به شکلی ادامه پیدا کرد که حتی فروزان بعد از مراسم ازدواج خود از دست گل اهدایی رحمتی نیز تشکر کرد تا مشخص شود این دو نفر اختلافات را کامل کنار گذاشتند.


این دیدار اما فراتر از این دوستی ها خواهد بود و هر دو دروازه بان انگیزه های بسیار زیادی دارند. هر چند استقلال بهترین خط دفاعی لیگ است و تراکتورسازی نیز در دفاع عملکرد بدی نداشته اما بسیاری عقیده دارند که خط دفاعی دو تیم، پاشنه آشیل تیم ها در این دیدار است و هر دو نقطه قوت مشترکی به نام خط حمله دارند.


با پذیرش این آنالیز، کار سختی روز جمعه برای رحمتی و فروزان پیش بینی می شود و هر دو دروازه بان احتمالا روزی پر کار و با واکنش های فراوان خواهند داشت و هر کدام که بتوانند امروز موفق تر باشند، می توانند نقش مکمل پیروزی بزرگ را به نام خود بزنند.


مهدی رحمتی از یک سو باید با استوکس خطرناک و آماده که بازیکنانی مانند دژاگه و شجاعی را پشت سر خود دارد نبرد کند و در این جدال برای همه نوع اتفاقی از جمله موقعیت تک به تک و ضربه از راه دور  و ضربه ایستگاهی باید آماده باشد.


فروزان نیز که روزگاری با پیراهن استقلال نقش آفرینی کرده به خوبی می داند در تقابل با شجاعیان، اسماعیلی، تبریزی و ایسما یکی از سخت ترین روزهای فصل در انتظار او است و خط حمله آبی ها با برنامه ریزی متنوع می تواند او را به شدت اذیت کند.


برنده جدال غیر مستقیم دروازه بان ها می تواند در پایان مسابقه یکی از مهم ترین نقش ها را در کسب سه امتیاز ایفا کند و یکی از دو جایزه کلیدی زمین را به نام خود بزند.