واکنش سرمربی آژاکس به گل مردود شده: این اتفاق باعث شرمساری است!

واکنش سرمربی آژاکس به گل مردود شده: این اتفاق باعث شرمساری است!

سایت رسمی فوتبالی - اریک دن هاخ، سرمربی آژاکس، با اعلام این که مردود شدن گل تیمش یک شرمساری در دیدار برابر رئال مادرید بوده، از عملکرد بازیکنانش در این مسابقه تمجید کرد. 

به گزارش فوتبالی، آژاکس به شدت رئال مادرید را تحت فشار گذاشت اما در نهایت با حساب 2 - 1 برابر قهرمان سه دوره اخیر لیگ قهرمانان شکست خورد. گل آژاکس در نیمه اول به دلیل برخورد تادیچ با دروازه بان رئال مادرید، تیبو کورتوا، و حضور در منطقه آفساید با استفاده از VAR مردود اعلام شد. پس از آن آژاکس با گل بنزما عقب افتاد اما حکیم زیاخ بازی را به تساوی کشاند و در نهایت این آسنسیو بود که توانست پیروزی را از آن رئال مادرید کند. سرمربی آژاکس پس از بازی به خبرنگاران گفت: " من یک آژاکس عالی را برابر حریفی از کلاس جهانی و یکی از بهترین تیم های اروپا دیدم. فکر می کنم در بیشتر زمان این دیدار، ما سوار بازی بودیم و موقعیت های بسیاری را خلق کردیم. این به دلیل دفاع خوب ما و فشار زیاد روی توپ بود که به ما کمک کرد موقعیت های بسیاری را برابر تیمی بزرگ خلق کنیم. تنها نکته منفی ما عدم توانایی در تاثیرگذاری بود. در این صورت می توانستیم گل های بیشتر بزنیم. ما باید تا انتها متمرکز می ماندیم. "

او در ادامه اضافه کرد: " اگر اشتباهات کوچکی انجام دهی، تیمی مانند رئال مادرید با استفاده از این اشتباهات شما را تنبیه خواهد کرد. سپس به کمک داور ویدیویی می رسیم که در این مرحله از رقابت ها بسیار حیاتی است و گلی که مردود اعلام. این باعث شرمساری است که این گل پذیرفته نشد. اما از تیمم تشکر می کنم. آنها از برنامه پیروی کردند و با روحیه خوبی بازی کردند. این برای آینده به ما روحیه می دهد و راهی است که باید ادامه دهیم. "

1070