سوال عجیب ستاره آژاکس از داور: در این بازی از VAR استفاده می شود؟

سوال عجیب ستاره آژاکس از داور: در این بازی از VAR استفاده می شود؟

سایت رسمی فوتبالی - ماتیس دی لیخت، ستاره آژاکس، پیش از آغاز بازی از داور بازی پرسید که آیا در این بازی از سیستم کمک داور ویدیویی استفاده خواهد شد و با پاسخ مثبت داور بازی روبرو شد. 

به گزارش فوتبالی، شب گذشته رئال مادرید موفق شد با دو گل کریم بنزما و مارکو آسنسیو در برابر تک گل حکیم زیاخ برای آژاکس به برتری برسد. این آژاکس بود که در ابتدای بازی به گل رسید اما داور با استفاده از سیستم کمک داور ویدیویی و بازبینی صحنه گل هلندی ها را مردود اعلام کرد تا در ادامه شرایط برای آنها فرق کرده و مادریدی ها با استفاده از تجربه خود پیروزی را از آن خود کنند. اتفاق جالب اما این بود که در تونل و پیش از آغاز مسابقه، ماتیس دی لیخت از داور پرسید که آیا در این بازی از سیستم کمک داور ویدیویی استفاده می شود یا خیر. یوفا استفاده از این تکنولوژی را در مراحل حذفی لیگ قهرمانان به کار گرفته و به نظر می رسد که این بازیکن از این اتفاق پیش از آغاز بازی به صورت قطعی مطلع نبود.

دی لیخت از داور پرسید که این بازی سیستم کمک داور ویدیویی را دارد و داور بازی در پاسخ به او گفت: " بله، بله این بازی سیستم کمک داور ویدیویی را دارد. شما باید به من و دستیارانم کمک کنید. "

1070