خبر بد برای رئالی ها: بنزما هم گل زد و هم مصدوم شد

خبر بد برای رئالی ها: بنزما هم گل زد و هم مصدوم شد

سایت رسمی فوتبالی- کریم بنزما ستاره فرانسوی رئال مادرید در جریان بازی تیمش مقابل آژاکس آمستردام در دور رفت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا موفق به گلزنی برای تیمش شد.

او در دقیقه 72 مسابقه و در شرایطی که رئال 1-0 از میزبانش پیش بود، از سولاری، سرمربی تیمش خواست تا او را تعویض کند و این طور به نظر می رسد که او از ناحیه عضله پای چپش دچار مصدومیت شده است.

از همین رو آسنسیو به جای بنزما وارد زمین شد. خبر مصدومیت کریم بنزمای 31 ساله می تواند بدترین خبر ممکن برای رئالی ها باشد. چرا که بعد از جدایی کریس رونالدو، هیچ بازیکنی به اندازه بنزما نتوانسته گره گشای مشکلات تیم مادریدی شود.

بنزما 13 دقیقه بعد از آنکه برای تیمش گلزنی کرد دچار مصدومیت شد و زمین مسابقه را ترک کرد. شواهد و قراین حکایت از آن دارد که مشکل او مشکلی عضلانی واز ناحیه عضله پای چپش است. بنزما تا به اینجای فصل در تمامی تورنمنتها در 38 بازی برای رئال به میدان رفته و مجموعا 2991 دقیقه بازی کرده و دومین بازیکن پراستفاده در ترکیب رئال بعد از سرخیو راموس است. هنوز اطلاعات بیشتری درمورد شدت مصدومیت بنزما منتشر نشده و باید منتظر بیانیه رسمی باشگاه مادریدی دراین رابطه باشیم.

البته بعید به نظر می رسد که مشکل مصدومیت او مشکلی جدی باشد. خبر خوب برای رئالی ها این است که بازی بعدی آنها یک دیدار خانگی مقابل خیروناست که عملا بازی خیلی سختی نخواهد بود و پس از آن هم درمیانه هفته دیدار اروپایی نخواهد داشت و پس از آن هم باید در والنسیا به مصاف لوانته بروند.

 6363