زانیولو: گل زدن برای رم فوق‌العاده است

زانیولو: گل زدن برای رم فوق‌العاده است

به گزارش "ورزش سه"، دیشب رم در بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان، در خانه خود به مصاف پورتو رفت و با دو گل پدیده 19ساله‌اش، نیکولو زانیولو موفق شد حریف پرتغالی را 2-1 شکست دهد. زانیولوی 19ساله که به عنوان جزئی از قرارداد انتقال راجا ناینگولان به اینتر، به رم پیوسته بود با درخشش در بازی دیشب نام خود را به عنوان جوان‌ترین فوتبالیست ایتالیایی‌ای ثبت کرد که موفق شده در لیگ قهرمانان در یک بازی دو گل به ثمر برساند.

زانیولو بعد از بازی، درحالیکه از فرط شادی، در بیان احساساتش دچار مشکل شده بود به خبرنگاران گفت:" نمی‌دانم چه بگویم. روز به یاد ماندنی‌ای بود. تا آخر عمر هرگز امروز را فراموش نمی‌کنم".

پدیده 19ساله رم در ادامه گفت:" حالا می‌خواهم تمرکزم را به بازی برگشت بدهم چون گلی که دریافت کردیم ممکن است برایمان دردسرساز شود. باید در بازی برگشت مثل امروز بازی کنیم و دیگر از حریف گل نخوریم".

زانیولو در ادامه اضافه کرد:" ما برای این بازی آماده شدیم تا اینطور بازی کنیم. من خیلی دویدم ولی از نتیجه واقعا راضی‌ام. گل زدن در مقابل هواداران دوآتشه رم حس فوق‌العاده‌ای دارم که نمی‌توانم با کلمات توصیفش کنم. امیدوارم گلهای خیلی بیشتری برای این باشگاه بزنم".