غیر رسمی؛ باشگاه آ اس رم فروخته شد

غیر رسمی؛ باشگاه آ اس رم فروخته شد

خبرگزاری فوتبالی – طبق گزارشات فراوان از منابع مختلف، جیمز پالوتا، مالک تیم رم با فرید کین به توافق رسیده و رم فروخته شده است.

به گزارش فوتبالی، چندی پیش خبر رسید امیر کویت از خرید رم کنار کشیده و به این ترتیب فرید کین یک قدم دیگر به خرید رم نزدیک شده است. در همین زمینه یکی از خبرنگاران رماپرس که در جریان مذاکرات انجام شده قرار داشته اعلام کرده قراردادها و امضاها شب گذشته انجام شده و باید این فروش را جدی گرفت. انتظار می‌رود انتقال نهایی به دلیل مفاد قرارداد و حجم مالی زیاد چند هفته طول بکشد و ۳۱ آگوست این فروش رسما اعلام شود. این مسئله به مالی جدید باشگاه اجازه می‌دهد تا در فل نقل و انتاقلات خوداشن عنان کار را در دست بگیرد.

فریدکین ماه‌ها در حال انجام مذاکرات برای خرید رم بود و به نظر می‌رسید زمستان گذشته کار فروس باشگاه رم به سرانجام برسد اما شیوع کرونا و بحران مالی، همه چیز را خراب کرد.

پیشنهاد اولیه برای خرید رم ۷۰۰ میلیون پوند بود که فریدکین آن را ارزیابی و پیشنهاد خود را ارائه کرد اما پالوتا، آن پیشنهاد را رد کرد. به نظر می‌رسد حالا این فروش با قیمتی بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیون انجام شده است.

گفتنی است توماس دنیل فریدکین، میلیاردر آمریکایی گروه تجاری فریدکین است.

1101