شب تلخ و شیرین دی ماریا: انتقام از رفتار ناپسند هواداران اولدترافورد با دوپاس گل

شب تلخ و شیرین دی ماریا: انتقام از رفتار ناپسند هواداران اولدترافورد با دوپاس گل

سایت رسمی فوتبالی – آنخل دی ماریا ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن شب تلخ و شیرینی را در بازگشتش به اولدترافورد تجربه کرد. در این بازی اگرچه پاری سن ژرمن توانست به برد ارزشمندی دست بیابد و آنخل دی ماریا هم در گلهای تیمش موثر بود، اما اتفاقاتی در جریان بازی رخ داد که حسابی دل او را شکست.

این ستاره آرژانتینی که سابقه پوشیدن پیراهن منچستریونایتد را درکارنامه ورزشی اش دارد، در بازگشت به اولدترافورد با خشم و بی احترامی هواداران یونایتد روبرو شد. هواداران یونایتد برای دی ماریا سوت می زدند و با دستشان به او توهین می کردند و او انتقام این رفتار زشت را با دادن دو پاس گل به کیمپمبه و امباپه گرفت.

دی ماریا در ترکیب اصلی پاری سن ژرمن گام به بازی دور رفت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا مقابل یونایتد گذاشت. حضور او در ورزشگاه تئاتر رویاها با سوتهای انتقادی همراه بود و او که در طول یک فصل حضورش در یونایتد نتوانسته بود توقعات را برآورده کند، با استقبال تلخی از سوی هواداران تیم سابقش روبرو شد.

دی ماریا درسال 2014 و بعد از ترک رئال مادرید به منچستریونایتد پیوست و یک سال بعد با جدایی از این تیم، به پاری سن ژرمن رفت. دی ماریا در 32 دیداری که با پیراهن یونایتد برگزار کرد، تنها 4 گل برای این تیم زد و 11 پاس گل داد.

در جریان این مسابقه دی ماریا در کناره زمین با تنه محکم اشلی یانگ نقش برزمین شد و به کناره زمین پرتاب گردید. در پی این برخورد بود که بازوی چپ این بازیکن آرژانتینی حسابی درد گرفت


 او وقتی از زمین برخاست، دستش را به کنار گوشش برد تا درمقابل سوتهای انتقادی هواداران یونایتد واکنش نشان داده باشد.


کمی بعد دی ماریا بوسه هایی را به سمت سکوهای اولدترافورد پرتاب کرد تا دلخوری اش از رفتارهای ناپسند هواداران یونایتد را به طرز طعنه آمیزی نشان دهد و سپس وقتی در یک گوشه زمین بود، یکی از بطری هایی که به سمتش پرتاب شده بود را از روی زمین برداشت و وانمود کرد که در حال نوشیدن محتوای بطری است.


6363