آربلوا: ضد بارسا نیستم ولی برای بازنشستگی مسی روزشماری می کنم

آربلوا: ضد بارسا نیستم ولی برای بازنشستگی مسی روزشماری می کنم

سایت رسمی فوتبالی- آلوارو آربلوا مدافع سابق باشگاه رئال مادرید میهمان ویژه برنامه ال چیرینگیتو د خوگونس بود. او در جریان این گفتگو، در مورد دوران حضورش در رئال مادرید و شرایط فعلی این تیم به صحبت پرداخت.

او که همواره یکی از تحسین کنندگان ژوزه مورینیو است، در پاسخ به سوالی در مورد عکسی از او که در کنار تمام اعضای کادرفنی رئال مادرید منتشر شده بود وحسابی سروصدا کرده بود گفت:«مطمئنم که عکس من با مورینیو، مشکلات زیادی را برایم ایجاد کرد.»

او براین باور است که رئال می تواند در این فصل در هر سه تورنمنتی که در آن حضور دارد به قهرمانی برسد:« خیلی ها درانتظار آن هستند که رئال مادرید امسال هیچ جامی را فتح نکند و خیلی ها هم امیدوارند که هرسه جام به رئال برسد.» آربلوا در پاسخ به این سوال که آیا آنتی بارسلوناست یا خیر گفت:«نه، من ضد بارسا نیستم. ولی همیشه دوست دارم که بارسا ببازد، چون این به نفع رئال مادرید است. ما مادریدی ها آنتی- بارسلونا نیستیم. آیا می خواهم که بارسا در لیگ قهرمانان اروپا به دور بعد صعود نکند؟ بله؛ چون اینگونه یک حریف بزرگ کمتر خواهد شد. بارسا همیشه چالش بزرگی برای رئالی هاست. آنها تیم خیلی بزرگی هستند و من اصلا نمی خواهم ارزشهای این تیم را نادیده بگیرم.»

آربلوا همچنین درمورد تنشهای موجود در ال کلاسیکوهای پیشین گفت:« من همیشه برای برد به زمین می رفتم. من همیشه بازیهای رئال- بارسا را با هیجان و استرس زیادی دنبال می کردم.یادم می آید که در یک بازی زیدان یقه لوئیس انریکه را گرفته بود.  خیلی ها فکر می کردند که چون دراین بازی بسیاری از بازیکنان درتیم ملی با هم هم تیمی هستند، باید از خیر بسیاری برخوردها بگذرند. اما در تیم ملی این دل بوسکه بود که تصمیم گیری می کرد و سرمربیان بهترین ها را برای تیمهایشان می خواهند. اگر او فکر می کرد که بهترین شرایط برای رفتن به جام جهانی برزیل این بود که من درتیم نباشم، این قطعا بهترین تصمیم بوده. نظر من در مورد دل بوسکه بیشتر مثبت است تا منفی.»

بخش بعدی صحبتهای آربلوا درمورد شرایط ایسکو بود:« ایسکو درشرایطی قرار گرفته که پیش از این ، چنین شرایطی را تجربه نکرده بود. او در پستی بازی می کند که پست تخصصی اش نیست. من طرفدار شماره یک ایسکو هستم و امیدوارم که سالیان سال در رئال بماند.»

آربلوا در بخش پایانی صحبتهایش درمورد مسی گفت:« من احترام زیادی برای بارسا قائلم. آنها تیمی بزرگ هستند که بازیکن بزرگی مثل مسی را دراختیار دارند. مسی خیلی خوب است. من هرگز نتوانستم از بازی او لذت ببرم و بعید می دانم که در آینده هم از بازیهایش لذت ببرم. امیدوارم که زود بازنشسته شود. برای بازنشستگی مسی روزشماری می کنم.»