ششصدمین بازی راموس با پیراهن رئال مادرید برابر آژاکس

ششصدمین بازی راموس با پیراهن رئال مادرید برابر آژاکس

سایت رسمی فوتبالی - سرجیو راموس، کاپیتان رئال مادرید، آماده است تا ششصدمین بازی خود با پیراهن رئال مادرید را چهارشنبه شب در دیدار برابر آژاکس انجام دهد. 

به گزارش فوتبالی، در 20 می 1998 وقتی رئالی ها هفتمین قهرمانی خود در لیگ قهرمانان را جشن گرفتند، راموس 12 ساله بود و در رویای حضور در تیم اول سویا به سر می برد. از زمان اولین بازی این بازیکن با پیراهن مادرید که 10 سپتامبر 2005 انجام شد و با شکست خانگی برابر سلتاویگو همراه بود تا به حال راموس 4 قهرمانی در لیگ قهرمانان به دست آورده است. او با حضور برابر آژاکس به سیزدهمین بازیکن با بیشترین حضور در رقابت های اروپایی تبدیل شده و با 118 بازی در کنار ژابی آلونسو قرار می گیرد. راموس در لیگ قهرمانان در 73 بازی پیروز بوده و آمار او حتی از مسی نیز بهتر است ( 61.8 درصد به نسبت 58.9 درصد ). این در حالی است که ایکر کاسیاس با کسب 100 پیروزی در لیگ قهرمانان در صدر قرار دارد. 

علیرغم این که راموس یکی از بهترین گلزنان تیمش در این فصل بوده و 8 پنالتی را وارد دروازه حریفان کرده اما هنوز موفق به گلزنی در لیگ قهرمانان نشده است. این بازیکن 32 ساله خیلی زود به زوج افسانه ای خنتو و فرناندو هیرو می رسد چرا که هر دوی آنها 601 بازی برای رئال مادرید انجام داده اند. راموس تا به حال 20 قهرمانی با رئال مادرید کسب کرده که 3 قهرمانی کمتر از رکورددار باشگاه، خنتو، است. رئال مادرید با حضور قدرتمند در برابر آژاکس می تواند بار دیگر خود را به عنوان مدعی اصلی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا معرفی کند.

1070