پیش بازی نساجی - تراکتور / جنگ برای اهداف متفاوت

پیش بازی نساجی - تراکتور / جنگ برای اهداف متفاوت

وبسایت رسمی فوتبالی – اولین تجربه مجید جلالی در قائمشهر  با اولین بازی خارج از خانه جورج لیکنز مصادف شده است.

به گزارش فوتبالی، نساجی و تراکتورسازی دیدار دو تیم محبوب فوتبال ایران است. تیمهایی که حالا با مربیان جدیدی به دنبال اهداف متفاوتی در ادامه لیگ هستند. نساجی با مجید جلالی به دنبال رتبه ای تک رقمی و حضور در میانه بالای جدول است و تراکتورسازی هم به دنبال رسیدن به سه تیم بالانشین و در مرحله بعد قهرمانی است. هر دو مربی، امروز برای دومین بار روی نیمکت تیمهایشان می نشینند. جلالی هفته گذشته از ذوب‎آهن یک امتیاز گرفت و لیکنز هم موفق شد در اولین تجربه اش، نفت مسجد سلیمان را در تبریز شکست دهد. حالا دو تیم در شرایطی روبروی هم قرار می گیرند که جلالی امیدوار است در اولین بازی خانگی‎اش بتواند هواداران تیمش را خوشحال کند و یکی از قدرتهای لیگ را شکست دهد.

تقابل قبلی: بازی رفت دو تیم در ورزشگاه خالی از تماشاگر یادگار امام برگزار شد و تراکتورسازی از حضور تماشاگرانش محروم بود. آن بازی در شرایطی با تساوی 1-1 به پایان رسید که جان توشاک سرمربی تراکتورسازی بود و نکونام هدایت نساجی را به عهده داشت. دو مربی ای که در حال حاضر هیچ فعالیتی ندارند.

وضعیت در جدول: تراکتورسازی با 29 امتیاز در رده چهارم قرار دارد و نساجی 17 امتیازی تیم دهم جدول است.

غایب: حامد لک گلر نساجی این بازی را به دلیل محرومیت از دست داده است ضمن آنکه محمد عباس‎زاده هم کماکان شرایط بازی را بدست نیاورده است.

نساجی مازندران - تراکتورسازی تبریز

داور: سیدمهدی سیدعلی

کمک ها: آرمان اسعدی و حسن انتظاری

 

1984