ستاره بیلبائو 150 هوادارش را به شام دعوت کرد

ستاره بیلبائو 150 هوادارش را به شام دعوت کرد

سایت رسمی فوتبالی- ایبای گومز، اخیرا صد و پنجاهمین دیدارش را با پیراهن اتلتیک بیلبائو برگزار کرد و حالا قصد دارد تا این موفقیت را با هواداران تیمش جشن بگیرد. حالا و یک ماه پس از بازگشت او به بیلبائو، ایبای قصد دارد تا 150 نفر از هواداران تیمش را به شام دعوت کند. 

او در پاسخ به سوالی در مورد این میهمانی ویژه، از جزئیات این موضوع صحبت کرد و گفت:« میهمانانم می توانند از یک کیترینگ غذای سالم و اکولوژیک بهره ببرند.» انتخاب این هواداران، از طریق صفحه رسمی ایبای گومز در اینستاگرام انجام خواهد شد و او با انتخاب 75 نفر، به هریک 2 بلیط برای حضور دراین میهمانی خواهد داد. هواداران گومز برای آنکه بتوانند شانس حضور دراین میهمانی شم را داشته باشند، باید عکسی که او در اینستاگرامش دراین رابطه منتشر کرده را لایک کنند، صفحه رسمی او را فالو کرده و کامنتی با هشتگ 150 بازی با ایبای را همراه با نام فردی که دوست دارند همراه با او دراین مراسم شرکت کنند منتشر نمایند.


بدین ترتیب ایبای گومز قصد دارد تا از حمایت هوادارانش در طول دوران حضورش در این باشگاه اسپانیایی تشکر کند. گومز دراین رابطه گفت:« فکر می کنم هوادارانی وفادار و محترم دارم و از این بابت احساس غرور می کنم.»

این اتفاقی است که به ندرت در دنیای فوتبال شاهدش هستیم و ایبای گومز بدین ترتیب نشان داد که فوتبالیست متفاوتی است و ارتباط خیلی خوبی با هواداران تیمش دارد. گومز در 150 دیداری که با پیراهن اتلتیک بیلبائو برگزار کرده، موفق به به ثمر رساندن 17 گل شده و در 105 بازی لالیگا، 19 بازی جام حذفی، شش بازی لیگ قهرمانان اروپا و 20 بازی لیگ اروپا پیراهن این تیم اسپانیایی را به تن نموده. 

6363