زمان برگزاری ال کلاسیکوی لالیگا مشخص شد

زمان برگزاری ال کلاسیکوی لالیگا مشخص شد

سایت رسمی فوتبالی- چهارشنبه شب شاهد برگزاری دیدار دو تیم بارسلونا و رئال مادرید دردور رفت مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا بودیم و تا کمتر از یک ماه دیگر، دو بازی ال کلاسیکوی دیگر را نیز شاهد خواهیم بود؛ یکی بازی برگشت جام حذفی اسپانیا و دیگری مصاف این دو تیم در رقابت های لالیگا.

حالا تاریخ و زمان برگزاری ال کلاسیکوی لالیگا تعیین شده است. این بازی قرار است که در روز دوم ماه مارس در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شود و ساعت برگزاری آن، ساعت 20.45 به وقت اروپای مرکزی (ساعت 23.15 به وقت تهران) خواهد بود. این بازی یکی از بازیهای هفته بیست و ششم لیگ اسپانیاست که در خانه مادریدی ها برگزار خواهد شد. 

بازی برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا هم در روز 27 ماه فوریه در برنابئو برگزار خواهد شد وتنها چند روز بعد از این بازی، شاهد جدال مجدد این دو تیم از سری رقابتهای لالیگا خواهیم بود.

علاوه بر این بازیهای حساس و تماشایی ال کلاسیکو، در همان بازه زمانی، رئال مادرید و بارسلونا بازیهایشان در مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا را نیز برگزار خواهند کرد. رئال مادرید باید با آژاکس آمستردام جدال کند و بارسلونا به مصاف المپیک لیون خواهد رفت.

6363