حمایت مادر رونالدو از پسرش در پرونده اتهام تجاوز

حمایت مادر رونالدو از پسرش در پرونده اتهام تجاوز

سایت رسمی فوتبالی - مادر کریستیانو رونالدو برای اولین بار به دفاع از پسرش در پرونده اتهام تجاوزی که به این بازیکن فوتبالیست زده شده بود، پرداخت. 

به گزارش فوتبالی، دولورس آویرو، مادر فوق ستاره پرتغالی دنیای فوتبال، می گوید که به پسرش اعتماد دارد و تاکید می کند که پسرش را به خوبی می شناسد بنابراین امکان رخ دادن چنین اتفاقی از سوی او وجود ندارد. خانم آویرو همچنین با دفاع از فرزند خود، کاترین مایورگا، شاکی اصلی پرونده، را متهم کرد که قصد فریب پسرش را داشته است. کاترین مایورگا مدعی شده که ستاره یوونتوس در سال 2009 و در هتلی در لاس وگاس آمریکا به وی تجاوز کرده است. دولورس که حالا بیشتر زمان خود را در زادگاهش در مادریرا می گذراند، اکتبر گذاشته با انتشار تصویری از رونالدو در لباس سوپرمن نوشته بود: " می خواهم ببنیم چه کسی جرات دارد که این عکس را برای یک هفته در پروفایل خود قرار دهد و زنجیره ای برای کریستیانو، برای پرتغال، برای ما و برای اتحاد مردم ما و برای عدالت بسازد. او شایستگی این را دارد. "

عکس کارتونی رونالدو دو هشتگ به زبان پرتغالی داشت.. یکی از آنها رونالدو ما تا انتها با تو هستیم و دیگری عدالت برای CR7 بود. حالا مادر رونالدو در گفتگو با یک روزنامه پرتغالی درباره شایعات و اتهاماتی که به پسرش وارد شده، گفت: " هر اتفاقی که رخ دهد، من به پسرم اعتماد دارم. وقتی آن دختر به آنجا رفت، برای بازی کردن نبود. من پسری که دارم را به خوبی می شناسم. "

1070