آذری: فتحی گُم شده، او را دیدید بگویید به من زنگ بزند!

آذری: فتحی گُم شده، او را دیدید بگویید به من زنگ بزند!

وبسایت رسمی فوتبالی- مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: اگر مدیرعامل باشگاه استقلال را دیدید به او بگویید با من تماس بگیرد.

به گزارش فوتبالی، سعید آذری درباره تساوی بدون گل تیم فوتبال ذوب‌آهن مقابل نساجی مازندران در هفته شانزدهم لیگ برتر, اظهار داشت: بازی فوق‌ العاده خوب, قدرتی و تکنیکی را شاهد بودیم. همه بچه‌ها تلاش کردند اما با وجود تلاش‌هایی که منصوریان و همکارا‌ن‌شان داشتند دو ماه تعطیلی واقعاً برای تیم‌ها آسیب‌زننده است. اینکه تیم‌ها در دوماه بازی نکنند و مسابقات تعطیل باشد واقعاً فاجعه است.

وی ادامه داد: چیزی که ما را در بازی شب گذشته خوشحال کرد؛ عملکرد خوب مهاجم خارجی‌مان بود که توانمندی بسیار بالایی از خود به نمایش گذاشت. سایر بازیکنان نیز در این بازی خوب دویدند و مبارزه کرد اما بازهم تحلیلم این است که ما باید در بازی‌های داخل خانه به پیروزی دست پیدا کنیم. هدف‌ نساجی این بود که در این بازی یک امتیاز را از آن خود کند و با برنامه موفق به این امر شد. به آنها خسته نباشید می‌گویم. جا دارد از منصوریان, کادر فنی و بازیکنان و همچنین هواداران که در این هوای سرد به ورزشگاه آمدند و ما را تنها نگذاشتند نهایت تشکر را داشته باشم.

آذری در خصوص عکسی که از مصدومیت پای محمدرضا خلعتبری در فضای مجازی منتشر شده, گفت: این موضوع را باید از اکبریان داور بازی بپرسید. بازیکن نساجی در یک قدمی خلعتبری با کف پا روی ساق پای او آمد اما داور نه خطا گرفت و نه عکس‌العمل نشان داد. قرار است خلعتبری امروز (چهارشنبه) MRI بگیرد و امیدواریم مشکل خاصی برایش به وجود نیامده باشد.

وی راجع به عملکرد داور دیدار مقابل نساجی عنوان کرد: دیروز شاهد این بودیم که اکبریان نتوانست قضاوت خوبی داشته باشد. یک صحنه دیگر هم در این بازی بود که مدافع نساجی توپ را در محوطه جریمه با دست کنترل کرد اما داور عین خیالش هم نبود, دیگر خسته شدیم که اینقدر اعتراض کردیم و تغییری ایجاد نشد. همین مسائل باعث می‌شود که فوتبال ما از ژاپن 6 گل بخورد. بازیکنان ما عصبانی هستند و تمرکز لازم را ندارد چرا ما باید مقابل ژاپن 3 گل دریافت کنیم؟ نحوه آماده‌سازی باشگاه‌ها و مدیریت فوتبال و همین مسائل دیگر است که باعث می‌شود ما از ژاپن عقب بمانیم.

آذری درباره اینکه گفته می‌شود محمدرضا خلعتبری برای دیدار با نساجی محروم بوده است, عنوان کرد: پیش از بازی از کمیته داوران و فدراسیون فوتبال استعلام گرفتیم و خلعتبری مشکلی برای این بازی نداشت و اگر مشکلی داشت او را به بازی نمی‌فرستادیم.

مدیرعامل ذوب‌آهن با اشاره به عدم دریافت حق تبلیغات محیطی گفت: هیچ اتفاق خاصی رخ نداده است, یکسری مسائل واقعاً دیگر خسته‌کننده شده‌اند. وقتی حرفی می‌زنیم از دست ما ناراحت می‌شوند و در آخر مارا توبیخ می‌کنند. انتظار داشتیم امسال سال خوبی باشد اما این طور نبود و بازهم حق باشگاه‌ها را پرداخت نکردند. 

وی در خصوص اینکه کمیته انضباطی به تازگی او را توبیخ کرده است, یادآور شد: من گفتم که داوران در فوتبال ایران وضعیت ارباب و رعیتی راه انداخته‌اند, برای همین گفتند که نشر اکاذیب کرده‌‌ام و من را توبیخ کردند. امروز هم درباره اکبریان (داور دیدار ذوب‌آهن- نساجی) صحبت کردم و منتظر هستم تا ببینم برایم چه جریمه‌ و توبیخی در نظر می‌گیرند. برای ذوب‌آهن پی همه چیز را به تنم مالیده‌ام. من در این باشگاه کلنگ زده‌ام, برف پارو کرده‌ام و مدیریت هم کرد‌ه‌ام, اما اگر لازم باشد برای ذوب‌آهن به زندان هم می‌روم.

آذری درباره پاس نشدن چک باشگاه استقلال برای خرید مرتضی تبریزی و نامه‌ای که امروز از سوی این باشگاه برای استقلال صادر شده است، گفت: خطاب به باشگاه استقلال نامه زدیم تا رسانه‌ها نامه را پوشش دهند تا شاید به دست آقای فتحی (مدیرعامل استقلال) برسد و او با ما تماس بگیرد. اگر فتحی را دیدید به او بگویید با ما تماس بگیرد, به باشگاه استقلال بگویید آذری گفت فتحی گُم شده و پیدایش کنید!

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن عنوان کرد: چک قبلی که هیچ, باشگاه استقلال یک چک جدید برای تبریزی داده بود که آن هم پاس نشده است. من نمی‌دانم آنها با این وضعیت چطور بازیکن خارجی جذب می‌کند؟ همین مسائل باعث می‌شود تا در آینده 10 پرونده علیه باشگاه استقلال در فیفا باز شود. فرق ما با ژاپن در همین مسائل است ما به امضاها و تعهدات‌مان پایبند نیستیم و مدیریت و اصول مدیریت را نمی‌دانیم, منابع انسانی بلد نیستیم و مدیران ما وظایف‌شان را بلد نیستند, در حالی که یکی از اصلی‌ترین وظایف مدیران پاسخگویی است.

وی افزود: مدیران استقلال مدعی هستند که آدم‌های حقوقی‌ هستند اما من 50 بار به فتحی و باشگاه استقلال زنگ زدم و جواب ندادند. نامه‌ای هم که خطاب به باشگاه استقلال صادر کردیم برای این است که شاید فتحی این نامه را ببیند و به من زنگ بزند.



9697