نوشته های چینی روی پیراهن بارسلونا برای ال کلاسیکو

نوشته های چینی روی پیراهن بارسلونا برای ال کلاسیکو

سایت رسمی فوتبالی – سران باشگاه بارسلونا اعلام کردند که بازیکنان این تیم در بازی پیش روی ال کلاسیکو با پیراهن های خاص و ویژه ای به میدان می روند. پیراهن هایی که نام بازیکنان به زبان چینی روی آنها درج شده و این اقدام در حقیقت تبریک و بزرگداشت سال نوی چینی است.

دو تیم بارسلونا و رئال مادرید چهارشنبه شب در دور رفت مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا در ورزشگاه نوکمپ مقابل هم قرار خواهند گرفت و سال نوی چینی هم در همین هفته آغاز می شود. 

به همین خاطر روی پیراهن بازیکنان بارسلونا، علاوه بر نام و شماره پیراهنشان با اعداد لاتین، نام آنها نیز با حروف چینی درج خواهد شد.

علاوه بر آن یک ویدیو به منظور تبریک سال نوی چینی هم آماده شده است که در آن لیونل مسی، جرارد پیکه، مارک آندره تراشتگن و ساموئل اومتیتی سال نوی چینی را تبریک می گویند.

باشگاه بارسلونا استراتژی تجاری خاصی را در چین دنبال می کند. آنها درتابستان آتی، برای اردوی پیش فصلشان علاوه بر ژاپن، به چین نیز سفر خواهند کرد.  

فروشگاه باشگاه بارسلونا در نوکمپ و شعبه دیگر باشگاه در خیابان پاساژ د گراسیا هم تعداد محدودی از این پیراهنها، با حروف چینی را به فروش می رسانند.

6363