میثاقی و تکذیب شایعات: اختلافی با عادل ندارم

میثاقی و تکذیب شایعات: اختلافی با عادل ندارم

وبسایت رسمی فوتبالی - بخشهای مهم مصاحبه خبرگزاری ایسنا با محمدحسین میثاقی را برایتان گلچین کرده‎ایم:

* به نظرم کسی که برای اجرای پربینیده ترین برنامه حال حاضر می‌نشیند، با توجه به اینکه مخاطبان فوتبال زیاد است، باید دوره‌های متعددی را گذارنده باشد. من از سال ۸۳ تاکنون همه این مسیرها را طی کردم و خدا را شکر می‌کنم. از همه اتفاقاتی که در دنیای فوتبال می‌افتد خبر دارم؛ کنفرانس‌های مطبوعاتی و گزارش‌های سختی که زیر باران و در شرایط سخت باید بتوانیم تهیه و آن را ارسال کنیم که جای خود دارد. به نظرم الان به نقطه‌ای رسیدم که برنامه این چنینی را آن هم فی‌البداهه اجرا کنم.

* در ارتباط با اینکه چرا حضور عادل در گزارش‌های جام ملت‌های آسیا کمرنگ بوده است، باید از تهیه کننده پرسید؛ اما نکته‌ای که وجود دارد این است که معمولاً روال این بوده، هر گزارشگری که به تورنمنت اعزام می‌شود، بازی‌ها را گزارش کند و شبکه سه سیما هم بازی‌های تیم ملی را پخش کند؛ بنابراین من چیز خاصی در این زمینه نمی‌توانم بگویم.

*  خیلی چیزها از استاد(عادل) یاد گرفتم و ایشان هم حالا تهیه‌کننده برنامه «فوتبال ۱۲۰» در شبکه ورزش است که بنده مجری آن هستم؛ یعنی ما برنامه روتین هفتگی داریم. باید بگویم کسانی که این حاشیه‌ها را درست می‌کنند، حتی در جریان این موضوع هم نیستند. من و آقا عادل هیچ اختلافی با هم نداریم.

*  تیم برنامه آسیا ۲۰۱۹ همان تیم محتوایی ۲۰۱۴ در جام جهانی بودند، به همین دلیل از نظر سر و شکل شبیه به آن برنامه بود اما قطعاً تفاوت‌های بسیاری دارند. به طور کلی به لحاظ محتوایی ارتباطی به جام جهانی نداشت. مدیوم جام جهانی در وعده ناهار بود، اما مدیوم جام ملت‌های آسیا عصرانه بود. همچنین در جام جهانی درباره اسپانیا، آرژانتین و برزیل حرف می‌زنی اما در اینجا راجع به ویتنام فیلیپین و قرقیزستان صحبت می‌کنیم به همین جهت جذابیت برای این مدیوم دشوار بود. ما باید به دنبال ایجاد جذابیت می‌بودیم. بنابراین آیتم‌هایی که در ویژه برنامه آسیا ۲۰۱۹ طراحی کردیم بسیار متفاوت بود و تلاش زیادی بر روی آن صورت گرفت.

1984