شوستر: شوتهای ترشتگن از خیلی از بازیکنان داخل زمین بهتر است

شوستر: شوتهای ترشتگن از خیلی از بازیکنان داخل زمین بهتر است

سایت رسمی فوتبالی- برند شوستر سرمربی سابق رئال مادرید، به عنوان یک آنالیزور نظرات پخته وجالبی در مورد ستاره های دنیای فوتبال می دهد و گاهی وقتها در اظهارنظرهایش به سراغ ستاره های لالیگا می رود. او در گفتگو با برنامه رادیواستادیوی شبکه اوندا سرو، درمورد بازی پیش روی ال کلاسیکو، شرایط هموطنش ترشتگن در رختکن بارسلوناو شرایط گرث بیل در رئال مادرید بعد از جدایی کریس رونالدو اظهار نظر کرده است.

شوستر درمورد شرایط مارک آندره ترشتگن در بارسا به این نکته اشاره کرد که او روزهای خوبی را در بارسا پشت سرمی گذارد. حالا با نزدیک شدن به فاز سرنوشت ساز فصل و مصدومیت سیلسن، بارمسئولیت ها بیش از پیش به دوش ترشتگن است. او در مورد این دورازه بان آلمانی گفت:« ترشتگن بهتر از برخی از بازیکنان حاضر در زمین، به توپ ضربه می زند و شوتهایش بهتر از خیلی هاست. او فوق العاده است و حرکات خوبی را انجام می دهد و مرا یاد روزهای خوبم در دنیای فوتبال می اندازد.»

شوستر که این روزها هدایت تیم دالیان یفانگ در سوپرلیگ چین را برعهده دارد،سابقه بازی کردن در دو تیم رئال مادرید و بارسلونا را در کارنامه ورزشی اش می بیند و دو فصل نیز هدایت تیم مادریدی را در دست داشته. او در پاسخ به سوالی در مورد گرت بیل، به این نکته اشاره کرد که اگر اوهدایت رئال را در دست داشت، بیل را در پست دیگری مورداستفاده قرار می داد:« بعد از جدایی کریس از رئال و رفتنش به یوونتوس، رئالی ها باید بیشتر از بیل بهره ببرند. وقتی بیل خوب باشد، بازیکن باکیفیتی است. باید این را دانست که او بازیکنی نیست که به دنبال توپ برود. وقتی اینگونه نیست و چنین ویژگی ای ندارد، خب نیست. او بازیکنی است که سبک خودش را دارد و به این نیاز دارد تا خودش را مهم بداند.»

از نظر این سرمربی آلمانی، بیل باید فضای کافی داشته باشد تا در زمین احساس راحتی کند و درمورد بازی رئال مقابل آلاوس به این نکته اشاره کرد که سولاری در بهترین زمان ممکن بیل را تعویض کرد:« 15 یا 20 دقیقه اول بازی حسابی حیرت زده شدم. تیم اصلا از سمت راست بازی نمی کرد.؛ دقیقا همان جایی که بیل حضور داشت و تیم گیج و گنگ به نظر می رسید. در نیمه دوم، قبل ازآنکه بیل تعویض شود ، رئال بیشتر رو به عقب دفاع می کرد و آلاوس جلو آمد و فضاهای بیشتری یافت. و زمان تعویض او زمان مناسبی بود.»

6363