رفتار ناپسند ایسکو با مسئول تیم رئال مادرید

رفتار ناپسند ایسکو با مسئول تیم رئال مادرید

سایت رسمی فوتبالی- در پایان دیدار یکشنبه شب دو تیم رئال مادرید و آلاوس ایسکو زمانی که در حال حرکت به سمت رختکن بود، رفتار ناپسندی با چندو یکی از کارمندان باشگاه مادریدی داشت.

این طور به نظر می رسد که با گذر زمان، اوضاع ایسکو در رئال مادرید نه تنها بهتر نمی شود، بلکه روز به روز، به سمت وخامت می رود. او حالا در تیم مادریدی تبدیل به یک بازیکن ذخیره شده وبه ندرت فرصت بازی کردن می یابد و معمولا زمانی به میدان فرستاده می شود که نتیجه بازی عملا مشخص شده است.

حالا و با شروع فاز سرنوشت ساز فصل و با بازیهای حساس پیش رو، از جمله دو بازی ال کلاسیکو در جام حذفی، بازیهای رفت و برگشت مقابل آژاکس آمستردام در لیگ قهرمانان اروپا و مصافهای حساس در لالیگا، باید منتظر ماند و دید که آیا سولاری بیش از پیش از ایسکو استفاده خواهد کرد یا خیر. این درحالی است که در طول سالهای حضور زیدان روی نیمکت مربیگری رئال، ایسکو یکی ازمهره های کلیدی این تیم به حساب می آمد.

تصاویر منتشره در ماه های اخیر ارتباط سرد و بی روح میان سولاری و ایسکو را تائید می کند. این دو حتی در هنگام تعویض ایسکو با هم صحبت نمی کنند و شنیده می شود که ایسکو در شادی های بعد از گل تیم هم مشارکت ندارد و در جلسات تمرینی تیم هم سردو بی انگیزه است.

حالا «ال گولاسو د گل» تصاویری را از بازی روز گذشته رئال مادرید مقابل آلاوس منتشر کرده که در آن ایسکو، چندو، یکی از کارمندان باشگاه مادریدی را نادیده گرفته است و این هم نشان از ناراحتی و دلخوری ایسکو به خاطر شرایطش در باشگاه مادریدی دارد.

در بازی با آلاوس، ایسکو در دقیقه 86 مسابقه به جای وینیسیوس راهی میدان شد و چند دقیقه ای هم منتظر ماند تا توپ از زمین خارج شده و داور به او اجازه ورود به میدان را بدهد. او تعویض سوم تیمش بود که در زمانی که بازی 0-2 به نفع رئال دنبال می شد، وارد زمین گردید. در هنگام انجام این تعویض، هواداران حاضر در برنابئو به تشویق وینسیوس پرداختند.

البته در همین دقایق کم ایسکو تاثیرگذاری اش را به نمایش گذاشت و حرکتی را استارت زد که منجر به گل سوم رئال (توسط ماریانو) شد. بعد از به صدا درآمدن سوت پایانی بازی، ایسکو با چند تا از هم تیمی هایش در زمین به خوش و بش پرداخت و سپس به سمت رختکن به راه افتاد. چندو مسئول تیم مادریدی درکنار زمین به استقبال او رفت و مثل سایر بازیکنان، به نشانه خسته نباشید گفتن، روی شانه ایسکو زد، اما ایسکو خودش را کنار کشید تا دست چندو به شانه اش نخورد.

6363