شفر عاشق سبک بازی منشا/ استقلال با منشا تمام کرد؟

شفر عاشق سبک بازی منشا/ استقلال با منشا تمام کرد؟

وبسایت رسمی فوتبالی- پس از حذف تیم ملی ایران جذب مهاجم فصل گذشته پرسپولیس توسط استقلال، توجه اهالی فوتبال را به خود جلب کرده است.

به گزارش فوتبالی، گادوین منشا مهاجم سابق تیم های پیکان و پرسپولیس که در چند سال اخیر عملکرد خوبی در لیگ برتر ایران داشت پس از قرارگرفتن در لیست مازاد پرسپولیس و برانکو حالا در آستانه پیوستن به استقلال است.

 شنیده می‌شود شفر در صحبت‎‌هایی که با مدیران استقلال داشته جذب منشا را به سود آبی ها دانسته است. پیرمرد آلمانی اعتقاد دارد منشا در کارهای تیمی و انجام پرس توانایی بالایی دارد و از این بابت می تواند به استقلال کمک کند. شفر در خصوص جذب بازیکن نشان داده است که اعتقاد بیشتری به بازیکنان خارجی نسبت به بازیکنان ایرانی دارد و حالا با جذب منشا این ماجرا بیشتر نمود پیدا می کند.

منشا پس از فسخ قرارداد با پرسپولیس در آستانه ثبت قرار داد با فولاد خوزستان بود و گفته می‌شد مبلغ یک میلیارد و پانصد میلیون تومان را به مدیران تیم خوزستانی پیشنهاد داده اما آنها با این رقم مخالفت کردند تا منشا در رادار استقلال قرار بگیرد. چند روز پیش شفر در حاشیه دیدار دوستانه تیمش وقتی با سوالی در خصوص جذب منشا مواجه شد سعی کرد با طنز به این سوال پاسخ بدهد و به نوعی مذاکره با منشا را تکذیب نکرد، اما شنیده ها حاکی از آن است که مدیر برنامه های منشا رقمی در مذاکره با استقلالی ها تخفیف خوبی به آبی ها داده است تا طرفین روی قراردادی به مدت یک فصل و نیم به توافق نهایی برسند

کانالهای تلگرامی نزدیک به باشگاه استقلال و همچنین صفحات مجازی هواداران استقلال از جذب منشا استقبال کرده اند و این نشان می دهد که احتمال پیوستن بازیکن سیه چرده نیجریه ای به استقلال، بیشتر از چند روز قبل است. اگر منشا استقلالی شد، تعجب نکنید!

9697