80%فرانسوی ها، ترسو بودن نیمار را دلیل مصدومیتهایش می دانند

80%فرانسوی ها، ترسو بودن نیمار را دلیل مصدومیتهایش می دانند

سایت رسمی فوتبالی- مصدومیت اخیر نیمار،حسابی برنامه های توماس توخل روی نیمکت مربیگری پاری سن ژرمن را به هم ریخته است. این درحالی است که پی.اس.جی در هفته های آتی بازیهای حساسی را در لیگ یک فرانسه و لیگ قهرمانان اروپا پیش رو دارد. 

طبق نظرسنجی به عمل آمده در آر.تی.ال فرانسه، از هر 10 فرانسوی، 8 نفر بر این باور هستند که سبک بازی پرترس و استرس نیمار، دلیل اصلی مصدومیتهای اخیر این بازیکن برزیلی است. از سوی دیگر تنها 16% افراد بر این باور هستند که در رقابت های لیگ فرانسه به اندازه کافی از بازیکنانی که بازیهایی تماشایی ارائه می کنند، مراقبت نمی شود.

در جریان بازی پاری سن ژرمن مقابل استراسبورگ در جام حذفی فوتبال فرانسه بود که نیمار از ناحیه انگشت پایش دچار مصدومیت شد و دقیقا از ناحیه ای که سال گذشته نیز مصدوم شده و زیر تیغ جراحی رفته بود، دوباره دچار درد وشکستگی شد. سال گذشته نیمار در ماه فوریه مصدوم شد و تا پایان فصل از میادین به دور ماند و با تلاش فراوان توانست خودش را به جام جهانی روسیه برساند.

68% از کاربرانی که درنظرسنجی ای درمورد مصدومیت نیمار بود، شرکت کردند براین باور هستند که به رغم آنکه کیلیان امباپه مهره اصلی تهاجمی تیم پاریسی است، اما مصدومیت نیمار یک امتیاز منفی برای این تیم به حساب می آید. تیم توخل به زودی باید در دور رفت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا در اولدترافورد مقابل منچستریونایتد آماده به میدان برود و جای خالی نیمار دراین بازی قطعا احساس خواهد شد.

6363