برانکو به فکر پرسپولیس تهاجمی؛ نیم‌فصل دوم سرخ‌ها با مهره های گلزن تشکیل می‌شود

برانکو به فکر پرسپولیس تهاجمی؛ نیم‌فصل دوم سرخ‌ها با مهره های گلزن تشکیل می‌شود

وب سایت رسمی فوتبالی- سرمربی پرسپولیس برنامه ریزی های خود را برای تاکتیک های تهاجمی تیمش در نیم فصل دوم گرفته است تا این تیم بتواند حملات بیشتری را روی دروازه حریفان داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، تیم فوتبال پرسپولیس توانست اولین بازی خود را با بازیکنان جدید مقابل سپیدرود رشت در جام حذفی برگزار کند. مسابقه ای که با برتری دیرهنگام پرسپولیس با یک گل به پایان رسید تا شاگردان برانکو ایوانکوویچ در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی با پدیده مشهد بازی کند.

با این حال برانکو ایوانکوویچ تصمیم خود را مبنی بر تغییر در تاکتیک این تیم گرفته است. پرسپولیس پس از پشت سر گذاشتن دوپنجره محرومیت نقل و انتقالاتی خود از سوی فیفا بالاخره قرارداد بازیکنان جدید خود در نیم فصل جاری رقابت های لیگ برتر را ثبت کرد تا این تیم بتواند از سروش رفیعی، مهدی شیری، مهدی شریفی و ... استفاده کند.

حضور این بازیکنان در ترکیب پرسپولیس باعث شده تا کادرفنی این تیم تصمیم به تغییراتی تاکتیکی بگیرد. سرمربی پرسپولیس درنظر دارد سرخپوشان را با سیستمی تهاجمی در بازی های نیم فصل دوم وارد میدان کند.

پرسپولیس که به دلیل کمبود بازیکن در یک سال و نیم گذشته مجبور بود با کمترین تغییر در ترکیبش به مصاف حریفان برود حالا با تصمیمات برانکو قرار است تهاجمی تر از گذشته بازی کند تا گل های بیشتری را به ثمر برسانند.

7655