دردسر تازه برای یووه؛ پس از بونوچی،کیه لینی هم مصدوم شد

دردسر تازه برای یووه؛ پس از بونوچی،کیه لینی هم مصدوم شد

سایت رسمی فوتبالی- این طور به نظر می رسد که این روزها بدبیاری به سراغ یوونتوسی ها رفته است. اگر در بازی اخیر بینکونری، لئوناردو بونوچی، مدافع باتجربه این تیم از ناحیه قوزک پا مصدوم شده بود، حالا ودر بازی چهارشنبه شب یوونتوس مقابل آتالانتا، مصدومیت به سراغ جورجو کیه لینی، دیگر مهره باتجربه این تیم آمده است.

بونوچی با مصدومیتی که در ناحیه قوزک پا گریبانگیرش شد، برای یک ماه از میادین ورزشی به دور خواهد بود و مشخص نیست که برای بازی بعدی تیمش در لیگ قهرمانان اروپا و مصاف با اتلتیکومادرید قادر به همراهی تیمش خواهد بود یا خیر.

در بازی چهارشنبه شب یووه در کوپا ایتالیا، ماسیمیلیانو الگری ، جورجو کیه لینی دیگر بازیکن باتجربه و قدیمی تیمش را نیز به دلیل مصدومیت از دست داد. در دقیقه 27 این بازی بود که کیه لینی به خاطر مصدومیت در عضله دوقلوی پای راستش مجبور به ترک زمین شد. البته هنوز گزارشی در مورد شدت مصدومیت او منتشر نشده و مشخص نیست که او تا چه زمانی قادر به همراهی بینکونری نخواهد بود ولی مصدوم شدن کیه لینی قطعا باعث دلشوره و نگرانی الگری خواهد بود؛ چرا که او حالا دو تا از مهره های کلیدی و اصلی تیمش را مصدوم می بیند و با انتقال مهدی بن عطیه به باشگاه الدحیل، او حالا تنها روگانی، کاسرس (که به تازگی به یووه منتقل شده) و بارزالی باتجربه را آماده در اختیار خواهد داشت.

6363